Wie herkent dit: HONGER!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Zonnebloem, 15 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnebloem

Zonnebloem Actief lid

28 jul 2007
    405
    0
    0
    Ik heb sinds begin deze week honger, honger, honger. Ik ontbijt, een half uur later heb ik honger. Kan eigenlijk de hele dag door wel eten. Wie heeft dit ook?

2. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Ik heb het de ene dag erger dan de andere, maar ik heb ook veel meer honger.

3. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Ik had dat ook in het begin... en ik kan je zeggen, aan het eind komt het net zo hard weer terug!

Ik nam extra brood mee naar mijn werk en at wat meer verspreid over de dag... ook dingen als: liga evergreen, yoghurtje, eierkoeken & ontbijtkoek waren bij mij goede maagvullers

Zollang je niet dingen als kroketten & gevulde koeken naar binnen gaat werken is er niets aan de hand hoor, je lichaam geeft gewoon aan wat meer energie nodig te hebben en als je daar niet aan toegeeft ga je je waarschijnlijk heel slap voelen...

succes & fijne zwangerschap!

4. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Ja hoor, lekker gezond (!) 'bij'eten - extra volkoren brood, een kopje soep, wat fruit en geniet er maar van. Jouw lichaam past zich nu rap aan aan die kleine uk in je buik; er komt misschien een tijd dat je helemaal niet zo'n trek meer hebt (maagzuur o.a. als boosdoener) en zo werkt je lijf nu eenmaal.

Snoepen is alleen niet de oplossing ;)

5. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Yep ik heb ook veel honger, en dan vooral 's nachts. Maar ik heb er geen zin in om er 's nachts uit te gaan dus daar lig ik dan met een rammelende maag :( Maar overdag ook hoor, heb ik erg veel honger al vanaf het begin. Die honger 's nachts was 1 van de eerste symptomen dat ik zwanger was achteraf gezien ;)

6. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    hier ook ineens een grotere eter, had het toen met Britt ook, goh wat kon ik toen eten zeg.....hahaha
    lekker doen, je lichaam heeft het nodig.

7. Jolanda1984

Jolanda1984 Actief lid

15 dec 2007
    116
    0
    0
    Amersfoort
    ja dat had ik dus in het begin ook, maar nu piep ik wel anders :) de zin om te eten is gebleven maar er past bijna niks meer in mijn maag. gisteren bijvoorbeeld vreselijk veel zin in pizza, maar na 1 stukje zat ik al propvol en het gekke is dat ik dan nog steeds zin heb:) erg apart hoor groetjes

8. Floddertje

Floddertje Actief lid

10 mei 2007
    460
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb ook de hele dag honger, ben ook zo'n beetje de hele dag aan het eten...

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Met 6 weken moest ik niet aan eten denken,maar deze week heb ik ook zo'n monster in mijn buik die alleen maar eten wilt.

10. Mamma1984

Mamma1984 Niet meer actief

Ik heb ook heel veel honger! Maar moet zeggen dat ik er niet altijd aan toegeef. Ik zorg dat ik goed ontbijt, lunch en 's avonds voldoende eet. Tussendoor een peperkoekje en fruit en af en toe een soepstengel, en dan gaat het wel weer.

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja idd. ik eet de hele dag door rijstenwafels

12. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Ja hier! In het begin van de zwangerschap veel honger ondanks dat ik steeds misselijk was.
    En vanaf 21 weken was mijn honger niet te stillen. Ik eet de hele dag door boterhammen om het zo gezond mogelijk te houden.
    Vannacht was ik een tijdje wakker en toen kreeg ik ook erge trek, dus maar een boterham gesmeerd... anders kon ik echt niet meer slapen haha.
    Hoop dat die eetlust na de zwangerschap wel verdwijnt want de kilo's moeten er wel af natuurlijk.
    Maar ik heb weinig vette of ongezonde dingen gegeten dus daar kan het niet van komen. Je lichaam heeft het nodig denk ik.

liefs

13. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Met 6 weken kon ik bijna geen hap door mn keel krijgen. Had wel honger...maar na 3 hapjes was die weg.
    Nu? Pfff...hier in huis moeten ze uitkijken dat ik niet hun eten er nog bij op eet :)
    Gister van die knoflook broodjes gemaakt van de AH...zaten er 8 in...had als eerste mijn 2 broodjes verzwolgen...heb bij de kids gecheckt of die ze wel lekker vonden...ja? chips....man dan? die vond ze ook lekker....damn :)
    En na wat moeilijke momenten heeft mn man zijn broodje maar "gered" door hem ergens anders als bij mji op schoot (de snijplank was bij mij neer gezet) neer te leggen :oops:
    Ik wed dat ik ze alle 8 zonder problemen naar binnen had gewerkt hoor...pfff... Voel me soms net zwelgje :)
    Zal over n tijdje wel weer weg zijn denk ik...en aan t eind weer terug komen...maar dan krijg ik t probleem dat t er niet meer in past :)

14. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Ik ook hoor! Het lijkt alsof mijn maag geen grens meer kent. Meer eten moet wel anders voel ik mij heel slap en duizelig, maar moet dan wel opletten dat het lichte dingen zijn en niet snoep of iets vettigs is :)

15. Britt16

Britt16 Actief lid

18 mei 2007
    285
    0
    0
    thuiszorgmedewerker
    Groningen
    Het begon bij mij ook direct meteen in het begin van de zwschap.
    Ik at toen elk uur een stuk fruit. Vooral in de nacht. Later maakte ik daar dan een broodje of koekje van.
    Maar zelfs nu nog eet ik soms 2 a 3 keer in de nacht, terwijl ik vaak iets eet voor ik op bed ga. Maar hou het gewoon niet vol.

Liefs britt

16. cindy21

cindy21 Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    ikke ook heel veeel honger pffff normaal eet ik nooit veel maar heb heeel vaak honger nu niet normaal haha
    en snachts ook wor er gewoon wakker van!

grtjessss

Deel Deze Pagina