Enfamil AR2 en pap?

Discussion in 'Voeding' started by Jasminum, May 24, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jasminum

Jasminum Fanatiek lid

Feb 16, 2011
    1,088
    0
    0
    Hallo,

heeft iemand ervaring met Enfamil AR 2 en het mengen met bijvoorbeeld fijne granen pap van Bambix? Volgens Nutricia kan het wel, maar mead johnsson raadt het af:(

Groetjes

2. dirksmama

dirksmama VIP lid

Aug 29, 2007
    22,170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Mead Johnson maakt Enfamil. Ik neem aan dat zij meer over hun product weten dan de concurrent.

3. regi

regi Fanatiek lid

Jul 23, 2007
    1,671
    0
    0
    ik zou dan of pap doen of enfamil. onze dochter heeft ook enfamil gehad en ik deed de pap gewoon met standaard voeding. anders word het wel erg dik.

4. Jasminum

Jasminum Fanatiek lid

Feb 16, 2011
    1,088
    0
    0
    Gaf je dan de 'gewone' Enfamil? Of een ander merk?
    Ik heb deze vraag ook op aan een voedingsdeskundige gesteld op dit forum en zij geeft aan dat het wel kan:(

5. dirksmama

dirksmama VIP lid

Aug 29, 2007
    22,170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Enfamil AR2, dat is niet de gewone Enfamil, maar die tegen spugen. Enfamil wordt pas o.i.v. het maagzuur in de maag dik. Pap of andere toevoegingen kan dat verstoren.

6. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Hai,

Ik zou wel bij hetzelfde merk blijven en dus een blik normale Enfamil kopen en daar de pap doorheen doen. Zodra wij hier pap gaven op een lepel was het reflux probleem sowieso snel verdwenen bij onze eerste..een dik papje komt niet zo snel naar boven hoor of een papfles.

Maar de AR mixen met pap?? omdat je niet weet hoe het gaat zijn in de maag zou ik het ook maar niet doen, straks valt het als een baksteen. met bijvoorbeeld een Friso Comfort kan je zien hoe dik het is/wordt in de fles met pap erbij dus dat is toch anders.

Succes, Charlie

7. regi

regi Fanatiek lid

Jul 23, 2007
    1,671
    0
    0
    ik gaf enfamil ar. en het klopt dat het in de maag dikker word maar het is in de fles ook wat dikker dan standaard voeding.

Share This Page