hoihoi, heb even een vraagje. sins okt 07 gestopt met de pil. na 4 jaar slikken.. Onregelmatige cyclus. Nu al lang over tijd. 9 tot 15 juli voor het laast ongi geweest. 2 weken geleden, 1 keer rode met bruine vlek in onderbroek.. verder niks.. Vorige week zaterdag middag maximaal 4 uurtjes licht rose verlies.. Zodag avond max 4 uurtje rood verlies..en daarna bruin verlies.. eventjes.. verder niks meer.. (kreeg als reactie dat bruinverlies betekent dat je ongi er aan komt.. maar toen ik me pil nog slikte.. en ik kreeg bruin verlies betekende het altijd dat me ongi over was) Klachten: -Soms buikpijn, niet de hele dag door. -Honger.. niet echt honger maar zit gewoon te snaaien naar eten. -beetje moe.. -kan wel 5 keer per dag een schone onderbroek aan doen, normaal als je ongi ben zit er (als je niks gebruikt) rood in je onderbroek.. bij mij is het plas.. als ik naar de wc moet.. zie ik weer plas in me onderbroek.. om gek van te worden. -sinds gister avond hele pijnlijke tepels.. niet gewoon zo.. alleen als je er overheen vrijft. -naar mijn idee wat gegroeide borsten, en wat meer gespannen. vorige week getest... Nega.. wat denken jullie?
Geen idee! Als je het zeker wil weten gewoon even bij de dokter een bloed test laten doen aangezien je al zolang overtijd bent! Dan heb je tenminste zekerheid.
Zou ook een bloedtest laten doen en anders Primolut-kuurtje! Zo lang niet ongesteld zijn is ook niet zonder risico, zenne! (wist ik eerst ook niet, ben er nog maar pas achtergekomen) Hoop voor jou dat je gewoon zwanger bent! Lieve groetjes!