Goh, ik wou dat ik kon eten. Heb hier wel honger, maar wil helemaal niks eten. Denk bij alles: gatver... Mijn vriend word er gek van, want als ik dan wat eet, kan ik het gewoon niet op. Nu leef ik dus een beetje op fruit en drinken. Verder wel misselijk en overgeven, maar dr komt toch niks uit, want er zit niks in. Voel me toch wel slecht dat ik nu zo weinig eet, want kan me voorstellen dat dat niet goed voor het kindje is.
Ik heb dat ook, dat ik bij (bijna) alles denk gatver! behalve bij zoete en zure dingen, die kan ik de hele dag door eten Maar ben er nu ook achter... Als ik een hap neem van de dingen die ik in gedachte echt vies vind, blijk ik het toch wel weer lekkerder te vinden dan ik dacht! Ik heb dat nu vooral bij koffie heel erg, ik denk ba..., maar neem dan toch een slokje van me vriend en wil dan meer Verder moet ik nog wel steeds kokhalzen bij de gedachte van warme groente! dus ben nu aan de rauwe worteltjes en paprika!
hm,bij mij ben ik er achter gekomen dat ik soms erge trek in dingen heb. ik probeer die dingen dan te onthouden en haal ze bij de boodschappen op. want ik weet dat ik wel trek heb maar bij lange na niet in alles. en wacht ik te lang met datgene eten dan heb ik er ineens geen trek meer in en krijg ik het niet naar binnen. een race tegen mijn maag dus gelukkig heb ik nog geen last van misselijkheden. wel last met tandenpoetsen dat ik erg moet kokhalzen en heb het ook zo nu en dan uit het niets het erg zuur. ook last van mijn kiezen soms. nu niet als ik niets eet of er gewoon niet meer zoveel last van heb. het ging een beetje bloeden laatst bij het poetsen. het zijn echt mijn kiezen af en aan die gevoellig zijn met eten. het voelt aan als of je je melktanden opnieuw moet wisselen. alsof mijn kiezen wat losser zitten
ik heb eerder op deze site gehoord van iemand dat het kindje van jouw binnen eet dus dat het niet uit maakt als je zo weinig eet
ha jodytje, Je hebt het over tanden en kiezen.. Nou ik at gistermiddag een gewoon zacht snoepje, voel ik ineens harde stukjes ertussen zitten.. stuk van me kies . Heeft vast niks met zwangerschap te maken, maar vond het wel toevallig
Bij mij is het ook erg dubbel. Soms heb ik echt berehonger, maar uiteindelijk zit ik dan na een paar happen vol en staat het eerst zo heerlijke eten me gewoon tegen! Ik wordt meestal 's avonds wat onpasselijk, vaak na het eten van warm eten. Gewoon dat het niet lekker valt of zo. Ik walg van krentenbollen (terwijl ik ze eerst lekker vond!). Dat is eigenlijk het enige eten wat ik echt niet meer eet. Liz01
klopt hoor tinke, de baby eet van jou. Heb precies dezelfde klachten gehad als jou, maar de baby had zelfs een groeiachterstand van een week (!) ingehaald. Komt wel goed, en anders kun je je huisarts ook vragen om die zetpillen. Emasafene (geloof ik ). werken heel goed.
Hmmmm .... frietjes... heb zostraks lekker zelfgemaakte frietjes gehad (dus geen zak uit de vriezer ofzo ) Maar ik moet ook zeggen dat bepaalde dingen me tegenstaan en andere zaken er juist "invliegen". Normaliter ben ik nogal een chipsmonster, vooral Lays Paprika chips, maar nu is het echt na drie hapjes... blegh hoef niet meer. Wel meer trek in zoetigheid. Verder heb ik gemerkt, al vanaf het moment dat ik zwanger was, dat ik wel trek heb, maar veel minder kan eten als normaal. Nu eet ik eigenlijk nooit meer mn bordje leeg, foei toch... maar moet gewoon veel vaker eten als normaal.
bij mij is de trek voornamelijk naar: ijs(malaga of ben&jerry's socialice) chocolademelk melk(producten) patat(zout) brood enzo is niet echt lekker meer. heb echt voorkeur in waar ik trek in heb. niet echt handig
Mja, ik merk heel erg dat ik vaker moet eten dan normaal. Ik kan normaal heel grote porties eten, maar dan hoef ik niet meer dan 3/4 keer per dag te eten. Nu zit ik tijdens t eten na 5 happen vol (letterlijk!), maar dan heb ik, natuurlijk, na een uurtje weer honger. Ik eet dus kleine dingen steeds. Heb vandaag zakjes cup-a-soup gekocht en een pak tomaten-groente sap. Ben benieuwd
Haha dat is inderdaad wel toevallig! Maar toetjes vind ik dan juist wel weer lekker. Ook een smoothie gaat er goed in, met yoghurt enzo. Dan maak ik het wel van vers fruit. Dat is trouwens ook iets waar ik nu veel meer zin aan heb, vers fruit. Eerder moest ik mezelf altijd dwingen dat te eten, maar nu pak ik veel eerder een appel of druiven dan vroeger. Lizo1
Dat gaat bij mij net zo, moet nu echt wel meerdere kleine porties per dag eten. Gewoon een bord vol eten krijg ik echt niet weg. Als ik wel te veel eet wordt ik er gewoon misselijk van.