Hoi Eveline, mijn dochtertje van 4,5 maand lijkt wel onverzadigbaar. Ze krijgt 4 flessen van 210+7, waarvan de laatste een dunne papfles. Verder krijgt ze een half potje fruit en een half potje groente en nog is ze niet tevreden. Het is geen zuigbehoefte, maar echt honger. Van het consultatiebureau heb ik bovenstaande als advies gekregen, van de kinderarts moet ik haar minder eten geven (maar wat ik dan met een hongerig meisje moet doen, dat zei ze er niet bij ). Op zich kan ze het volgens mij hebben qua verhouding lengte/gewicht (ze zit met lengte gemiddeld en gewicht tussen de onderste 2 lijnen van de groeicurve). Pff, ik weet niet zo goed meer wat ik ermee aan moet. Toen ze net geboren was zaten we ermee te tobben dat ze te weinig dronk en nu is het weer te veel... Hopelijk weet jij raad! Groetjes Monique
Hallo Monique, Ik vind het wel meevallen hoor, maar wel lastig dat je tegenstrijdige adviezen krijgt. Wanneer er een medische reden is om minder voeding te geven, kan eventueel een voeding voor hongerige kindjes een optie zijn. Groeten eveline