Merle welke fles gebruik jij? K. heeft namelijk Avent flessen, en vind ook dat deze vol lucht zitten... nou heeft K. er niet écht last van geloof ik maar is overstappen na 3 maanden nog wel goed?
Ja wij roeren ook, maar dat hielp bij avent niet echt... Wij gebruiken dr brown flessen overigens. Hele fijne flessen! Hm ik weet nog niet helemaal wat ik van de combinatie friso comfort en friso extra moet vinden. Hij heeft net wel weer gespuugd en hij verkrampt wat meer... Maar dat laatste kan natuurlijk ook komen omdat ie er aan moet wennen. Maar ik twijfel dus wat nou beter is: friso comfort mengen met friso extra of overstappen op friso extra en dat mengen met nutriton?
Merle ik denk dat je beter dat laatste kan proberen.. heeft die toch de verzadiging van de hongerige babyvoeding en toch ook de dikte van nutriton tegen het spugen... die kleintjes moeten overigens wel zeker een week wennen aan hun nieuwe voeding
@Lovely: ik had ook eerst Avent-flessen, maar ben vanwege al die lucht overgestapt naar Dr. Brown-flessen! Bas kreeg gigantische krampen van al die lucht die hij binnen kreeg. Sinds we Dr. Brown-flessen gebruiken, heeft hij geen krampje meer gehad Je zou het best kunnen proberen hoor, zou eigenlijk niet weten waarom je na drie maanden niet meer over zou kunnen stappen! Wij zijn ook best laat nog overgestapt (twee of drie weken geleden). Het is het proberen waard, toch? Mocht het niet bevallen, dan kan je altijd nog terug naar Avent!
Ja dat lijkt me wel het makkelijkst en eigenlijk ook het meest logische... Alleen wordt dat dan al de derde soort voeding (eerst standaard, toen comfort en dan nu extra) in een maand tijd en de comfort viel heel goed bij hem behalve dan dat ie zo hongerig is... Als het niet bevalt, zou ik weer terug moeten. Is dat dan niet te veel voor zo'n kleintje? Standaard combineerde ik trouwens met de borstvoeding en heb ik niet heel veel van gegeven... Ik ben al snel over gegaan op comfort.