hongerig?

Discussion in 'Stel je vraag aan de voedingskundige' started by johana79, Jan 4, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. johana79

johana79 Fanatiek lid

Aug 22, 2006
    4,311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    Hallo,

Mijn zoontje nu 3,5wk oud was bij de geboorte 5kg. Ik ben begonnen met bv eerst is hij flink afgevallen maar uiteindelijk zat hij naar 2,5wk op bijna 5200gr..dat ging dus goed. Ik voelde me hier niet prettig bij en ben overgegaan na 3wk op hypoallergene flesvoeding. Hij lijkt alleen onverzadigbaar?! Ben begonnen met kleine flessen aanbieden maar hij drinkt gerust 150cc tot 170cc leeg! En dan nog twijfel ik soms of hij wel genoeg heeft gehad, hij blijft gewoon komen om de 4u. (snachts 1x om de 6u). Ik heb er nu johannesbpm ingedaan om het wat in te dikken maar dit helpt ook niet.

Kan ik gewoon overgaan op hongerige baby voeding? Is dit noodzakelijk om te doen? (doe ik er goed aan zeg maar) >geen allergieen of andere aandoeningen in de fam ;). Is de standaard voeding ook al vullender?

Boel vragen dus mischien kun je op weg helpen?

Bedankt!

2. Friso

Friso Voedingsdeskundige

Sep 1, 2009
    5,654
    0
    0
    Hallo,

Wanneer er in het gezin geen allergieën voorkomen, kun je voorzichtig de hypo allergeen gaan mengen met de voeding voor hongerige kindjes. Het is wel belangrijk dat je kindje ongeveer 20 minuten over een flesje drinkt voor de verzadiging.

Groeten eveline

Share This Page