Goedendag. Ik heb even een vraagje.. Mijn zoontje is nu 7 weken. hij krijgt nu overdag 4x150+5 en 1x120+4 die krijgt hij s'nachts! hij krijgt ook overal nutriton in....is dat genoeg? hij weegt nu ongeveer 5 kilo denk ik. 29-11 woog hij 4670 gram maar nu komt hij dus in de nacht rond 4:00 dat betekend dat ik elke keer rond 20:00 /20:30 de laatste fles moet geven...nu slaapt hij dan wel tot 4:00 maar ja gaat hij dan ooit doorslapen hihi...ik kan het ook niet langer rekken...maar van de week had hij een laatste fles om 23:00 maar toen kwam hij ook weer om 4:00 en toen had hij 6 flessen op die dag dus dat was teveel. dus moet ik het dan maar zo laten??
Hoi, Hij krijgt nu ongeveer 795 ml voeding per 24 uur. Dat is op zich voldoende, als hij het daar goed op doet en tevreden is. Wanneer hij wat meer richting de 5 kg gaat zal hij waarschijnlijk wel behoefte aan meer krijgen. Uiteindelijk is 1 liter klaargemaakte melk (30 schepjes) de maximale hoeveelheid die je mag geven. Je kunt het nog even zo laten. Je kindje hoeft ook nog niet de nacht door te slapen. Wanneer je zoontje er straks aan toe is om wat meer per keer te gaan drinken, zal hij ook wat langer verzadigd zijn en gan de tijden weer wat verschuiven. Groetjes Angelique