hallo ik maak de laatste 2 voedingen te weinig aan, waardoor mijn kereltje gewoon nog honger heeft, lucht binnen krijgt, en dus ook meer darmaanvallen heeft. nu heb ik hooikoorst en moeten e dus hypoallergeen mel gebruiken, maar dit vind ons kereltje echt niet lekker, en ik moet zeggen ik geef hem geen ongelijk. zit er verschil in qua smaak van de voedingen, dus standaard voeding en hupoallergeen. Wie heeft ervaring met overstappen, en hoelang duurde het bij jullie voordat jullie kindje hieraan was gewent. groetjes bianca
Misschien kan je afgeklofde melk met poedermelk gaan mengen. Mijn zoontje weigerde ook poedermelk te drinken, maar omdat ik niet meer wilde kolven ben ik hem toen voor de gek gaan houden. Was in 4 dagen gepiept. Dag 1: 1/4 kv en 3/4 afgekolfde bv. Dag 2: 1/2 kv 1/2 bv. Dag 3 3/4 kv, 1/4 bv. Dag 4 helemaal kv. En nu wordt hij zelfs blij als hij mij de fles ziet klaarmaken. Terwijl hij eerst al hysterisch werd als hij het zag.
hoi ik was een beetje snel met mijn berichtje, dacht ik al hoor vandaag mijn kleine man 30cc gegeven (het is namelijk alleen een aanvulling op de borstvoeding) en hij dronk het zo weg. 's avonds 90cc gegeven en dat was binnen 7minuten opperdepop hij heeft er dus geen moeite mee (gelukkig maar) bedankt iig voor de reactie kus