Hoi hoi, Evi is nu bijna 4 maanden oud en krijgt borstvoeding. Wel uit de fles (behalve de eerste voeding omdat ze zo onrustig drinkt). Nu drinkt ze heel gemiddeld. De ene keer drinkt ze maar 130 en de andere keer bijv. 190 cc. Ze woog bij de vorige afspraak op het cb (21 januari) 4190 gram en gisteren op onze eigen weegschaal rond de 4800 gram. Ze krijgt nog 5 voeding meestal en 3/4 potje fruit en een half potje groente. We zijn hier al zo vroeg mee begonnen omdat ze onrustig was en ze minder hoefde te spugen als ze wat vaste voeding binnen had (ben hier op advies van de kinderarts met mijn oudste zoontje toen ook al vroeg mee begonnen, die had reflux). Nu verdenkt de huisarts haar van verborgen reflux misschien en daarom moeten we 25 februari naar de kinderarts. Maar mijn vraag: hoeveel voedingen moet ze eigenlijk nog krijgen? Het lijkt of ze liever vaste hap wil dan melk omdat dit meer zeer doet en ze dan meer last heeft. Ze drinkt dus ook heel wisselend zoals ik al zei. Is dit normaal en kunnen we er iets aan doen? Na het groentehapje krijgt ze nog een flesje moedermelk van 150 cc maar die drinkt ze vaak niet op. Soms maar 90 cc andere keer 130 cc. Groente en fruit gaan super goed en zoals ik al vermelde heeft ze dan veel minder last. Groetjes Bianca