Hoi, Thijmen is nu in een beetje vervelende fase dat ie bijna niets eet. Hij wil geen brood of hooguit 1 of 2 stukjes en hij wil ook geen avondeten. Hij is wel erg verkouden en heeft ook een keelontsteking en daarnaast komen er ook nog een paar tanden/kiezen door waarschijnlijk. Hij eet soms wel een stukje van een peuterkoekje of een soepstengel en hij drinkt wel pyamapapje of melk oid. Hoe gaan jullie met zoiets om? Gaat dat vanzelf weer over en hoe ver moet je gaan met aanbieden enzo? Groetjes Rosa
Moeilijk hoor, ik ben toen door het cb gewaarschuwd dat ze zo rond de 2 jaar zo'n niet willen eten periode hebben. Maar aangezien jou kindje nog maar net 1 is geweest denk ik dat dit meer te maken heeft met de keelontsteking/verkouden/tanden krijgen. Pyama papje en melk zijn hoogstwaarschijnlijk koud en geven dus verlichting. Persoonlijk zou ik hem gewoon ook yoghurt aan gaan bieden, als hij maar iets binnen krijgt en dan verder kijken als zijn keelontsteking en verkoudheid over zijn. Groetje sAnita
We zijn nu idd erg pragmatisch. Ik vind een nijntje koekje al heel wat en als ie geen avondeten wil dan maar extra pap aanbieden. Vanavond wilde hij wel ineens yoghurt toen we dat zelf zaten te eten. En hij vindt het geweldig om ons eten te geven ps: gefeliciteerd met je zwangerschap!
hier met beide kids een korte tijd gehad toen ze kiesjes kregen gewoon blijven aanbieden en willen ze niet geen drama van maken
Duurt het al lang? Ik heb weleens gelezen dat je kindje het 2 weken kan redden met een glas sinaasappelsap en een boterham. Wat dat aangaat zou ik proberen me niet teveel zorgen te maken. Ik denk ook dat het een fase is. Hoop voor jullie dat het niet te lang gaat duren!
Gelukkig sinds gister is ie weer gaan eten (mama moest werken en uiteraard ging het toen weer goed ). Hij heeft nu ook antibiotica dus dat zal ook wel helpen. Wel fijn hoor!