Britt woog vorige week 4000 gram, en krijgt dus 7x daags de fles a 130 cc. Dat is dus ook de reden dat ik overweeg on over te stappen naar Fiso extra want ze krijgt meer als genoeg binnen...... Gr Jessica
hallo, ik ben van morgen naar het CB geweest en Britt groeit echt prima. Ik heb overlegd of het een idee is om over te stappen naar voeding voor hongerige baby's en nu mag ik het half half gaan doen, en voor de nacht ietsje meer... Hopenlijk kunnen we nu zo overstappen naar voeding om de 4 uur en is Britt tevreden.. Gr Jessica
Ik heb mijn zoontje tot dat ie 5 maanden was nutrilon forte gegeven, (en dan volledig, dus niet een paar schepjes erdoor) daarna is hij gewoon overgegaan op de normale nutrilon, zonder problemen. Hij was ook een hele hongerige baby, echt om de 2 uur had hij honger.. Dat is haast niet vol te houden.. vooral s'avonds en s'nachts niet.
ik gebruikte friso normaal 5 schepjes . ik heb eerst 4 schepjes normaal 1 friso extra gedaan daarna 3normaal 2 extra en zo verder de normale voeding afgebouwt elke keer 2 dagen. het gaat nu redelijk ze had geen last van verstopping omdat ik af en toe extra water tussendoor heb gegeven. ze zit nu op 5-6 flessen van 150 water + 5 schepjes in plaats van 7 flessen . ze komt tussen de 3-4 uur
ik heb gisteren half extra en half normaal gedaan en ik heb geen verschil gemerkt.... denk dat ik ook maar overga op volledig extra want dit heeft nog geen effect. gr jessica