reis naar italie

Discussie in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' gestart door MSU, 12 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MSU

MSU Actief lid

21 jun 2006
    258
    0
    0
    Hallo,

als alles goed gaat, zet ik op 23 maart mijn zoontje op de wereld. (de vorige kwam 10 dagen te laat, dus het zou ook april kunnen worden)
    In verband met een familiefeest zijn we eind juni uitgenodigd in Italie en zouden we dus graag willen gaan. Het probleem is dat we met de auto moeten aangezien het te omslachtig is. De afstand bedraagt ongeveer 1800 km en de laatste keren hebben we overdag gereden (op tijd weg) en 's nachts in een hotel geslapen. Op deze manier ben je bijna 2 dagen onderweg maar er zit wel een goede nachtrust tussen. De baby is in die periode hooguit 3 maanden. Ik weet dat het niet aan te raden is om het kindje zo'n lange reis te laten maken maar is er een mogelijkheid toch te gaan ? of wat moeten we in acht nemen? (ik geef bv dus we stoppen regelmatig)
    Alvast bedankt.

2. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Hoi,

Echt een goed advies ierin kan ik je niet geven. Als jullie gaan zorg er dan voor dat de kleine regelmatig even kan liggen. Dit om z'n ruggetje te ontzien.
    Misschien heeft het Cb nog goede adviezen voor zo'n lange reis.

Ilja

3. MSU

MSU Actief lid

21 jun 2006
    258
    0
    0
    bedankt voor je antwoord.
    Ik denk dat we de vakantie maar een jaartje opschuiven totdat het voor iedereen verantwoord is om te gaan ;)
    Hoe jammer ook, er zijn leukere adresjes dichterbij zonder dat het friemeltje langer dan een uur krom in de maxi cosi moet liggen.
    Zo is het fun voor iedereen toch ?
    Center parcs, here we come......

4. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Lijkt me een verstandig besluit. Alvast een fijne vakantie voor jullie allen.

Ilja

Deel Deze Pagina