Onze kleine meid is afgelopen dinsdag geopereerd aan haar hoofdje. Nu was het eten en drinken voor de operatie al een probleem (behalve de week voor de operatie alsof ze het voelde dat er wat ging gebeuren) en nu is het helemaal dramatisch. Ze zeiden in het zh al dat het de tijd moest hebben omdat ze een zware narcose en een zware operatie gehad heeft. Maar ik vind dat ze nu nog weinig drinkt. Ik mag blij zijn als we er 400 cc op een dag inkrijgen en voor de rest eet ze nog bijna niets. Echt aan het uitdrogen is ze niet, maar ze heeft weinig plasluiers en de urine is wat donkerder dan normaal. Ze maakte zich daar er geen zorgen om, waarom ik het wel doe weet ik niet. Ik vind haar ook echt magertjes worden, terwijl ze al geen reserves heeft. Daarbij heeft ze koorts en is haar lichaampje nog volop bezig om alles afvalstoffen af te voeren, want ze ziet behoorlijk blauw en heeft ze een laag hb. Voor het lage hb krijgt ze nu ferrofummeraatdrank dus daar wordt aangewerkt. Ze is opzich nog wel levendig als je het vergelijkt met een dag of 2 terug, maar ja toen lag ze alleen maar te slapen, omdat ze 3 dagen ervoor geopereerd was. Vamiddag heeft ze ook een hele tijd liggen slapen, maar de koorts was toen opgelopen tot 39,5. Weet eigenlijk niet waarom dit hele verhaal, maar wilde eigenlijk weten hoe lang duurde het bij andere kindjes voordat ze weer normaal gingen eten en drinken? Ik ben zo bang dat ze straks helemaal wegzakt met haar gewicht. Ze woog nu bij 9 maanden 7400 gram en was de week voor de operatie 7440 gram (wel verschillende weegschalen dus ze zullen verschillend wegen, dus ze zal of gelijk gebleven zijn of toch iets aangekomen) Heb van de dieetist al wel advies gekregen om een schepje extra aan de fles toe te voegen en fantamal te gaan gebruiken de komende tijd.