Geen zere borsten meer

Discussion in 'Eerste symptomen' started by manouk81, Jul 28, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. manouk81

manouk81 Bekend lid

May 21, 2012
    506
    1
    18
    Hoi allemaal ik heb sinds vanmorgen opeens geen zere borsten meer. Verder eigenlijk ook geen klachten alleen lichte buikpijn. Is dit een heel slecht teken? Ik lees dat de klachten minder worden bij een miskraam?

2. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

Klachten komen en gaan, dus hoeft geen slecht teken te zijn! :)

3. manouk81

manouk81 Bekend lid

May 21, 2012
    506
    1
    18
    Ik maak me erg wel heel erg zorgen over, zo bang dat het mis gaat. Je leest veel verhalen van mensen bij wie de symptomen afnamen en een miskraam kregen..

4. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

Jan 11, 2006
    2,505
    1
    0
    serveerster
    Ik had ook telkens verschil qua kwaaltjes... Nu nog steeds trouwens;)

5. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

Ik had af en toe helemaal geen symptomen en was heel erg onzeker en toch alweer over de 16 weken heen. ;) Dus komen en gaan van klachten zegt echt niks. Zolang je geen bloed hebt komt het vast allemaal goed. Je kan ook je vk bellen en vragen voor een 8 weken echo volgens mij doen ze daar niet zo moeilijk over.

6. kersje

kersje Fanatiek lid

Jul 4, 2011
    1,594
    1
    36
    Noord-Holland
    Heb Ok geen kwaaltjes gehad hoor, ben nu toch echt al een ruime 34 weken en nog steeds geen kwaaltjes. Kan dus allemaal! Geniet ervan!

7. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

Aug 2, 2010
    1,837
    0
    0
    Noord-Holland
    Maak je geen zorgen. Kwaaltjes wisselen inderdaad per dag. Alleen buikkramp en rood bloedverlies zijn een slecht teken.
    Ben zelf al weken misselijk met overgeven en vorige week opeens een ochtend niet. Dacht ook heel even...., maar 's middags gewoon weer staan spugen hoor. En twee dagen geleden een prima echo! Dus geniet er van dat je even geen (of minder) kwaaltjes hebt!

8. Lunadog

Lunadog Actief lid

Apr 4, 2012
    116
    0
    0
    NULL
    NULL
    Manouk, ik zit in hetzelfde situatie als jij nu zit.... Ben vandaag precies 5 week en alle symptomen waren donderdag en vrijdag weg. Omdat ik een HSP ben was ik meteen in paniek. Heb gisteren VK gebeld en uitgelegd.

Zij gaf aan dat het toe of afnemen niets te betekenen heeft. Ik mag 8 augustus langskomen voor een vroege echo. Ben dan 6 weken en 4 dagen . Ze gaf ook aan dat ik moest proberen om het los te laten en altijd mocht bellen als ik weer in de stress schiet.;)

9. manouk81

manouk81 Bekend lid

May 21, 2012
    506
    1
    18
    Dat is goed om te horen! Mijn VK heeft alleen spreekuur van di tot do kan nu wrs toch ook niets doen. Zijn bij jou je symptomen ook nog steeds weg? Wist niet dat zwanger zijn zo stressvol kan zijn zeg! Bedankt voor het geruststellen.

10. Lunadog

Lunadog Actief lid

Apr 4, 2012
    116
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb nu alleen een beetje trekkerig gevoel in buik en beetje last van tepels. Ik had ook niet verwacht dat ik zo onzeker etc zou zijn:D

Vk gaf bij mij ook aan dat ze nu niets kon doen en dat ik ik bij de echo ook niet teveel moest verwachten.

Ik ga nu even lekker douche en dan maar weer proberen om het los te laten. Zooooo makkelijk gezegd maar voor mij heel erg moeilijk;) Was ik maar wat nuchterder in dit soort zaken.

Heb jij het al aan je ouders verteld? Ik nog niet wil wachten tot een week of tien. Vind het echt super moeilijk omdat ik een heel hechte band met mijn moeder heb en haar nu wel de oren van het hoofd wil vragen.....:(

11. manouk81

manouk81 Bekend lid

May 21, 2012
    506
    1
    18
    Ik heb ook een wat trekkerig gevoel in mijn onderbuik. Borsten zijn nog wel opgezet.
    Heb mijn ouders nog niets verteld, wilde dat dit weekend doen maar nu erg onzeker durf het niet zo goed te vertellen.
    Ik op 13 aug. mijn eerste echo, zal tot die tijd moeten wachten denk ik.
    Sterkte en hoop dat het allemaal goed komt!!

12. piccolina

piccolina VIP lid

Mar 5, 2012
    7,199
    5
    0
    Ik ben nu ook pas 4 weken maar heb ook niet zo veel..
    buik vanaf 4 DPO voelt raar alsof er wordt in verbouwd haha, trekken en steken etc.. tepels en borsten gewoon gevoelig maar niet echt super of zo... verder helemaal niks!

kan natuurlijk komende week van alles mis gaan maar daar ga ik niet vanuit liever :)

Share This Page