hongerrrrr

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Vvlinder, 5 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Hmmm heerlijk friet, fikandel en kaassoufle naar binnen gewerkt:p... smaakt toch prima zo laat op de avond:D

2. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    En of :D

3. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Hahah... en jij ook aan de vreterij:D whaha.. heerlijk:p

4. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    Oh kon ik dat maar......

5. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    Pff net alweer voor de 3 of 4de X moeten plassen nu kom ik niet meer in slaap

6. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    pff ellendig he die slapeloze nachten:( begin er ook wel last van te krijgen, vorige zwangerschap had ik het heel erg, zelfs na bevalling nog 2 nachten niet geslapen...hoop dat k dat nu nu niet zo erg hoef te krijgen. hier erg misselijk, en "ongi" pijn:(

7. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    pff ja is echt erg, hier voel me na de middag niet lekker... omgekeerd haha....
    Ja dat slapen is echt erg, maar gelukkig heb ik vandaag en morge vrij en dan 2 middagdiensten dus kan ik wat lanher blijven liggen

8. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Haha ja dat is lekker.. dat langer liggen, gaat m hier niet worden;) of mannetje moet thuis blijven. haha de kids roepen soms al om 7 uur:p

9. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    ja dan kan je idd niet langer blijven liggen

10. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Sliepen jullie voor de zwangerschap ook al moeilijker in, of is dit nieuw? Ik slaap juist heel vast en lang maar dat gaat vast nog veranderen in de loop vd zwangerschap. Zeker als de baby ook gaat bewegen en je steeds vaker moet plassen omdat hij of zij op je blaast drukt of gewoon omdat je niet meer weet hoe je t hebt!

11. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    voorheen sliep ik echt goed, werd wel eens wakker maar niet voor naar de wc te gaan, en toen draaide ik me om en sliep weer.

12. Zolief

Zolief Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.413
    44
    48
    Onderin Nederland
    Komen jullie ook erg aan door de honger, oftewel het vele eten?
    Ik heb ook 1,5 uur nadat ik heb gegeten alweer vreselijke honger. :(

13. Miracle79

Miracle79 Bekend lid

11 jul 2012
    782
    253
    63
    Pfff hier nog 1! Ik heb zooo'n trek en dan eet ik het en ben ik na 2 happen misselijk!
    Ik eet nu voor ik honger krijg, dat lijkt iets te helpen.
    En ook de hele dag door kleine beetjes.

14. Vien

Vien Actief lid

27 jun 2012
    261
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja hier ook om de uur honger, en na het eten of tijdens het eten kotsmisselijk..

15. Queen1986

Queen1986 Actief lid

23 jul 2012
    308
    0
    0
    Wat fijn om te lezen dat ik niet de enige ben!! Ik moet ook echt om de 2 uur iets eten!

16. 01Patricia

01Patricia Actief lid

16 jun 2012
    463
    1
    16
    Ik heb (misschien nog) niet positief getest maar ik heb sinds drie dagen hetzelfde gevoel: honger terwijl ik eennuurtje geleden gegeten heb en dan kan ik soms veel op - friet ofzo en het andere moment zit ik na twee happen vol. Heb dit nog nooit eerder gehad en het valt zo op. Misschien een goed teken :)

17. Kreeftje89

Kreeftje89 Actief lid

8 dec 2011
    465
    0
    16
    Vrouw
    Mama /huisvrouw zijn genieten van ons 3 mooie mann
    Den Helder
    hier ook erg herkenbaar mijn eerste echo moet ik nog krijgen maar volgens internet berekeningen 6 weken zwanger of dat klopt zien we nog :D
    Ik ben normaal ook een hele grote eter maar nu voel ik me heel snel vol.
    Heb dan ook vreselijke trek en dan als ik dan me eten heb. ben ik na paar happen al vol krijg soms amper bakje noodels weg die ik dan maar eet om dat zeurende honger gevoel weg te krijgen.
    heb na een paar happen al zo iets van hmm hoef niet meer zit al vol heb ook nergens trek in.

misselijk ben ik eigelijk helemaal niet alleen als ik me zelf dwing nog even wat meer te eten ook al zit ik voor mij gevoel prop vol, anders heb ik dadelijk weer honger :D

18. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Ik had het in het begin van de zwangerschap helemaal niet, was juist misselijk en had nergens meer zin in. Alles stonk (inclusief mijn eigen man) Whahahahha.

Maar nu opeens sinds 2 weken heb ik me een trek. Ik eet alles wat los en vast zit. Liefst patat met majo en andere snackzooi. Pizza en chinees. Ook heb ik een pot asperges opengetrokken en zo leeg gegeten. olijven, komkommer en dan met basilicum azijn erover. heeerlijk. Het liefst wil ik overal die azijn erover. whahahha

Ik heb me man vorige week 's avonds om een magnum ijsje gestuurd.

Wat een zwangerschap wel niet met je kan doen. :D :D :D

Deel Deze Pagina