Duimen en BV

Discussion in 'Borstvoeding' started by MollyM, Nov 25, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MollyM

MollyM Bekend lid

Hoi, wie van jullie kindjes duimen ook in combi met BV? Ik voed op verzoek maar vaak gaat mijn kindje niet huilen maar op haar duim sabbelen. Dan weet ik niet goed of ik moet gaan voeden of haar lekker moet laten liggen. Soms als het ongeveer 3 uur later is ga ik meestal voeden maar soms als ik ze laat liggen ligt ze nog een uur of zo. Wat doen jullie hier mee?

2. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    De mijne duimt nog steeds.
    Als ze echt honger krijgt helpt het duimpje ook niet meer hoor! Dan gaat ze wel huilen.

3. jingels

jingels VIP lid

Jul 8, 2006
    7,742
    1
    0
    Hier ook een fervent duimer vanaf 9 weken.
    Je kan altijd proberen aan te leggen als je vermoed dat je kind aan het clusteren is, of gewoon honger heeft.
    BIj echte honger zal zij/hij idd gaan huilen.

4. Hier ook een duimer. Maar als het echt honger is, horen we het wel!

5. bloem75

bloem75 Lid

Mar 23, 2007
    80
    0
    0
    Mijn dochter duimt sinds ze 3 maanden is. Tussen de 1 en 3 maanden had ze een speen, maar die wilde ze niet meer. Nu is ze fanatiek duimer.

Ik werd er in het begin heel erg onzeker van, want op borstvoedingssites lees je vaak dat borstvoedingskindjes eigenlijk niet horen te duimen. Ik had heel erg het gevoel dat ik het niet goed deed, hoewel ik haar zo veel mogelijk op verzoek voedde. Maar blijkbaar is zij niet de enige die duimt, dat stelt me wel gerust.

Share This Page