Help mijn dreumes wil al ruim 2 weken niets eten!!

Discussion in 'Voeding' started by missblueeye, Nov 10, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. missblueeye

missblueeye Actief lid

Jan 3, 2009
    118
    0
    0
    Hey
    Ik heb hier een hele moeilijke eter en weet niet meer wat ik er mee aan moet.
    Fruit eet hij af en toe
    Brood bijna niet
    Avondeten wil hij al ruim 2 weken niet.
    Hij loopt wel naar de koelkast voor kwark maar ik hou stug vol dat ie dat niet krijgt,we geven ook niets anders tussendoor.
    Wie heeft ook zo n moeilijke eter?

2. yenolah

yenolah Fanatiek lid

Dec 12, 2008
    4,038
    83
    48
    Female
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Is je zoon rond de 15 a 18 maanden?
    Dit is een veel voorkomende niet-eet-periode, is mijn ervaring hier op het forum.
    Heeft bij Ilana 6 a 8 weekjes geduurd.

3. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

hier heeft het ruim 2 a 3 maand geduurd, echt heel moeilijk met eten, en tegenin gaan maakte het alleen maar erger,

gaat vanzelf over.

4. missblueeye

missblueeye Actief lid

Jan 3, 2009
    118
    0
    0
    Ja mijn zoontje is 18 maanden pff hoop dat die fase gauw voorbij gaat vind er niks aan:(

5. Gentle

Gentle VIP lid

Oct 10, 2007
    6,979
    1
    36
    Overijssel
    Bij Julia duurt het al maanden... Al eet zij wel brood en fruit (niet heel veel, maar ze eet het wel), maar alleen geen avondeten. Ik heb geen tips, maar het zal vast een fase zijn...

6. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

TIP: schrijf minimaal 3 dagen op wat je kindje precies eet en drinkt. ALLES opschrijven. Kijk dan eens hoe weinig het echt is en kijk naar het patroon. Drinkt je kindje veel? Is hij te moe etc etc

Doodgewone kwark is een prima voedingsmiddel en kan je dus best geven als zuivel maar geef het op een vaste tijd en in een beperkte hoeveelheid. Geef bijvoorkeur volle kwark zonder toevoegingen of met vers fruit erin.

Share This Page