Iemand een idee wat ik bedoel ? Je ziet wel eens van die kledingkasten in over het algemeen kinderkamers wat lijkt op een strandhuisje, puntdakje erop Hoe noem je die dingen ?? als ik google op strandhuis kledingkast krijg ik wel een paar marktplaats advertenties maar dat was t dan ook want wil graag een nieuwe + stukken makkelijker als het nog in doos zit met handleiding er zal hier vast iemand zijn die zo'n kast thuis heeft en dus weet wat ik bedoel en weet waar ik deze kan vinden
Ik heb er destijds een via mp gekocht, inderdaad via strandhuisje ofzo. Ik zie dat bambam ze verkoopt en je zou ook kunnen googlen op gevelhuisje, zijn iets anders maar ook leuk.
hmm helaas, ook weinig allemaal via MP bij babydump zie ik er inderdaad 1 staan, alleen dat is helaas een complete kamer met commode en ledikant, jammer!
Mijn zoontje heeft er 1. Ik kon ze ook niet vinden dus heb mijn ouders gevraagd er eentje te maken. Hij is echt heel gaaf geworden en heb ook een lage kast van het zelfde idee. Heb je niet iemand in je omgeving die handig is?
2 planken en 1 stok voor hangkleding. Wij hebben er 2 naast elkaar staan zodat het toch eigenlijk 1 grotere kast is.
Ik heb er ook twee van. Mijn opa heeft ze ooit zelf gemaakt, hij was timmerman. Ze zijn ontzettend cool. Het idee heeft hij gepikt van KidsFactory. Misschien dat ze ze daar nog steeds hebben.
Dit is inderdaad de riviera van BD, is dat niet wat je zoekt; Ledikant - Commode - 1-deurs kast Riviera Wit | TWF | Baby-Dump
dit is inderdaad precies wat ik zoek , heb babydump al een mailtje gestuurd of deze ook los te koop is maar ben er bang voor aangezien ik deze niet op de site zie staan
Wil je perse een witte? Deze kan je misschien verven? Marktplaats.nl - Mooie 'puntdak' kast (onbehandeld hout) - Kinderkamer | Commodes en Kasten