haha ik heb een hele rare vraag hopelijk kunnen julie me een beetje helpen of da ik niet iets aprts heb haha ik heb savonds pijn net onder de buegel van me bh me ribben zeg ma.. nu d8 ik zelf..miss ligt me kleine met een voetje ofz er tegen aan ?..ma k weet nie of dat het is of dat me lichaam gwoon aan het rekken is dat kan ook ,,haha kan 1 van jullie me vertellen?... is egt zoo raar gevoel he haha ma wel leuk hoor.. nou hoor het wel gr
eej... als je 15 week zwanger bent komt je bm nog laaaaaaaaaaang niet bij je navel, laat staan in de buurt van je ribben, dus het lijkt me errug onlogisch dat er dan al een voetje zou zitten... wat het wel is? geen idee. misschien is je bh-onderwijdte iets te strak geworden, waardoor je er savonds meer last van hebt dat ie eigenlijk te krap is. groetjes sanneke
hoi hoi helemaal geen rare vraag hoor, heel begrijpelijk dat je van alles gaat denken van wat het zou kunnen zijn. Misschien heb je wel last van gevoelige ribspieren vandaar die pijn? Als het aanhoudt kun je het beter met je vk bespreken. Sterkte!
jaa nee is niet me bh want zit egt binne in ik denk zelf dat by my iid alles gaat rekken ofz en dat ik r gwoon last van heb.. haha is we grappig dat zoiets altijs savonds is me ma zei al strx heb je er 2 hahaha
misschien heb je last van het feit dat alles in je buik een nieuwe plek gaat zoeken? mijn baarmoeder lag met week 15 al veel hoger dan gemiddeld en mijn lijf moest zich dus in rap tempo aanpassen. ik had toen ook veel pijn onder mijn ribben en onder mijn borsten. dit is na een tijdje weer wat minder geworden: alles had een plek gevonden, en nu heb ik het al weer een lange tijd, het is gewoon vol! haha
jaa ben vandaag by de verloskundige wezen alles ging goed baby groeit prima haha jaa ze zei ook dat je buik gewoon groeit en het daar an lag.. duss haha ik denk altij dat ik van die aparte klachten heb gelukkig ben ik nie de enige haha