Hoofbeschermer bed met 14 maanden?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sneeuwwitje, 25 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuwwitje

Sneeuwwitje Actief lid

12 aug 2008
    308
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ons zoontje is nogal een hoofdschudder als hij in slaap probeert te vallen. Altijd al geweest.
    Alleen de laatste tijd, als hij heeft liggen draaien en dan scheef in bed ligt bonkt hij met zijn hoofdje tegen de spijlen van zijn bedje.

Niet echt lekker en goed lijkt me, dus ik zit aan een hoofdeindbeschermer te denken. Zo'n "kussen" aan het ledikant zeg maar.

Nu weet ik dat ze het altijd af raden als ze kleiner zijn ivm wiegedood.
    Maar hij is nu 14 maanden, zou het dan wel kunnen?

Graag jullie ervaringen, tips of adviezen!

Alvast bedankt!

2. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    Ik kan je neit helpen maar lees wel mee, hier nl. hetzelfde probleem

3. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    #3 annetske, 27 sep 2009
    Laatst bewerkt: 27 sep 2009
    Ik gebruik een hoofdbeschermer, en ben er erg blij mee! en mijn zoon ook haha. Het gaat prima met de hoofdbeschermer. Hij werd voorheen steeds wakker door het hoofd stoten of als hij met zijn beentje buiten bedje hing. Toen heb ik een hoofdbeschermer aangeschaft en ben tot nu heel erg blij dat ik zo'n ding heb. Heb wel een grote en hoge beschermer, die lagere kunnen naar beneden zakken en verhelpen het probleem niet en kunnen ook dubbel vouwen aan het hoofdeinde wat ik gevaarlijk vind. doe er een foto bij vanmijn beschermer, dan weten jullie wat ik bedoel. Ik kan het jullie dus echt aanraden! o ja gebruik een beschermer sinds mijn zoon ong 1 jaar is, toen werd het hoofd stoten zo erg 's nachts toen heb ik zo'n ding aangeschaft. Ze zijn in NL moeilijk verkrijgbaar, maar in Duitsland zijn ze verkrijgbaar en bij Baby-walz.

Bekijk bijlage 18124

4. PollekePiek

PollekePiek Actief lid

19 jul 2009
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het wordt inderdaad afgeraden, maar dit geldt vooral voor kleinere kindjes. Je zoontje is nu prima in staat zn gezichtje te draaien als hij met zijn snoetje tegen de rand zou liggen!

Deel Deze Pagina