Info over zwanger worden

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Lies1994, Jan 14, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lies1994

Lies1994 Actief lid

Dec 29, 2014
    412
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik ben eind november gestopt met de pil. Zit nu op mijn 45e dag en ben nog niet ongesteld. Ik weet dat dit te maken heeft met ontpillen. Ik heb vanaf 12 december mn temperatuur bijgehouden, maar kan er nog niet veel uit opmaken. Hij is bijna elke dag hetzelfde.
    Zou u misschien er eens na kunnen kijken ?

Mijn tweede vraag is of u iets weet over Agnus Castus (monnikspeper). Ik vroeg me af of dit helpt om je cyclus weer op orde te krijgen.

Alvast bedankt voor uw reactie,

Mvg, Lisanne

Attached Files:

2. Monique

Monique Verloskundige

May 6, 2014
    1,572
    0
    0
    Goedemiddag,

als ik je temperatuurkaartje bekijk, zie ik een duidelijke stijging de laatste dagen, dus mogelijk is je eisprong al geweest. Een eisprong kan na het stoppen met de pil echt wat later plaatsvinden. Grote kans dat je over anderhalve week ongesteld wordt of hopelijk zwanger blijkt te zijn! Ik heb geen ervaring met Agnus Castus, maar ik weet dat het de hormoonbalans herstelt na het stoppen met anticonceptie en dat het de kans op zwangerschap mogelijk vergroot. Wel is belangrijk dat je stopt zodra je niet ongesteld wordt (wordt afgeraden in de zwangerschap te gebruiken). Bij jou is dat nu lastig, omdat er nog geen regelmaat in je cyclus aanwezig is. Veel vrouwen gebruiken voor dit probleem wel vaak tarwekiemolie, dus misschien is dat nog iets om over na te denken. Succes!

Groetjes Monique

3. Lies1994

Lies1994 Actief lid

Dec 29, 2014
    412
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oké top heel erg bedankt voor uw reactie!
    Toevallig ben ik vandaag ongesteld geworden, na 2 dagen die capsules geslikt te hebben! Dus of het helpt wel degelijk, of het is puur toeval.

Share This Page