Zweet jullie kindje ook zo??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door heppiedepeppie, 5 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    Mijn zoontje zweet zo erg met dit weer...we weten niet zo goed wat we er mee aan moeten.

Vandaag bijv. was ook wel een benauwde dag, maar we moesten met de auto naar mijn schoonouders.
    Als hij een uurtje in de MC zit (alleen in een romper zonder mouwen én we hebben een speciale zomerhoes in de MC zitten) dan is hij echt helemaal nat, zijn romper is doorweekt en zijn haren zijn echt zeiknat.

Als ik hem de fles geef, leg ik al een hydrofiel tussen zijn hoofd en mijn arm zodat er geen huid contact is, maar nog zijn zijn haren weer echt zeiknat.

Dit gaat de hele dag door. Maar als hij bijv. op de grond ligt te spelen, dan is dat soms toch wel een beetje fris waardoor hij veel last heeft van koud zweet. (voelt dan helemaal klam aan).

Hebben jullie kindjes hier ook last van??

2. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Ja hier ook een zwetertje. Ze heeft heel veel haar en ik denk dt het daardoor komt! Wij hebben ook speciale airo dingetjes in de maxi en de bugaboo maar desondanks is ze af en toe nog drijfnat. Op warme dagen heeft ze ook echt alleen maar een rompertje aan en slaapt ze overdag alleen in een pampertje.

Ik weet ook niet wat ik er verder nog mee kan doen! Wij laten haar drinken in haar wippertje (ondersteunen wij haar met dr flesje) en we proberen het binnen koel te houden. Ook niet zo lang in de maxi of de kinderwagen. En ze gaat hier met warm weer vaak s morgens en s avonds even in de wasbak :D even een dompelbadje om op te frissen!

3. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Hier idd ook een zwetertje, zeker tijdens het drinken, dan staan er echt druppeltjes zo bij haar slapen en is haar haar echt nat. Mja, ze heeft verder een prima temp, plast ook goed, is vrolijk... dus kennelijk is het goed zo :p

Deel Deze Pagina