projectie op het plafon, welke? voor slapen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door brenda1976, 24 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

onze zoon is een slechte slaper,het ging iets beter, maar hij wordt vaak snachts wakker, we hebben zoiets oke hij kan honger hebben, krijg hij een fles....maar als hij 3 uur later weer komt, zijn buikje niet hard voelt. Niet gepoept heeft. Laten we hem huilen...hij moet leren door te slapen.
    Maar nu hoorde ik van mijn buuf dat iemand een projectiescherm had op plafon en dat dit prima helpt.
    ik las op internet zelfs dat sommige al reageren op beweging en geluid.

Wat is jullie ervaring? is het wat? en zoja welke?
    gr brenda

2. esmee1808

esmee1808 Actief lid

13 aug 2010
    458
    0
    16
    Ik heb ook een projector op het plafond die je op verschillende tijden kan instellen van 2 min tot 20 min geloof ik

we hebben 4 verschillende dia's met dieren,maantjes sterretjes,cijfers en letters en auto's geloof ik. Ook verschillende muziekjes en je kan je eigen stem op laten nemen

Hij is van het merk alecto en tot nu toe werkt hij heel goed staat altijd maar 2 minuten aan en daarna hoor ik haar ook bijna nooit meer. Maar mijn dochter is ook nog maar 7 maanden.

Ik ben er erg blij mee !!

3. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

dank je voor je reactie, die van ons is 9 maand en slaap nog niet door.... we moeten toch wat he :)
    dank je voor je reactie

4. esmee1808

esmee1808 Actief lid

13 aug 2010
    458
    0
    16
    Fleur haar neefje van anderhalf heeft hem ook. Om dezelfde reden als jullie gekocht en daar werkt het ook prima hij gaat nu ook gewoon slapen. Gaat wel nog huilen zodra die op bed word gelegd maar dat is al snel over !!

Deel Deze Pagina