Hoi Ladies, Ik had gisteren in een keer een beetje bruin vocht in mijn slipje. Heb ik anders nooit. Zou dit een innestelingsbloedinkje kunnen zijn??? Wie herkent dit?
Hoi Chantal 1985, Vanmorgen idd een vroege test gedaan, maar die was negatief. Nu wacht ik maar tot mijn NOD voor de volgende test.
Hoi Ladies, @Ilona23, Dank je wel, ja wie weet is het dat, maar ik heb dat nog nooit gehad. Je hebt me iig wel weer even met twee benen op de grond gezet. @Chantal1985 en Ilona23, Ik laat het jullie weten !
Had het ook soms wel en soms niet toen ik niet aan de pil was. Bij mij kondigde het wel mijn menstruatie aan. Bij mijn tweede zwangerschap heb ik op NOD een bloeding gehad die drie dagen duurde. Succes!
Ik ben heel erg benieuwd ! Hoop op een knaltest Ik zit volgens mij pas 4 dagen na de eisprong, en heb gigantische veel last van waterige witvloed. iemand een idee wat dat kan zijn ?
Ik heb ook op 21 oktober of 22 oktober mijn eisprong gehad, volgens de ovulatietest. 4 dagen later, dus op 25 oktober, heb ik 1 keer een zeer aanwezige donkerbruine afscheiding aangetroffen in mijn inlegkruisje. Wie hebben dit nog meer gehad en bleken zwanger te zijn?
Hier heb ik eind september een hoop bruine zooi verloren. Wat blijkt vanmorgen: ik ben gewoon hartstikke zwanger! Had het zo niet verwacht, maar ben zo blij! Het kan dus goed zijn dat het een innesteling is geweest!
Ik gisteren ook ( maar dan miniscuul). Ik heb een lf van 9 a 10 dagen en zit vandaag op dag 11!!!!!! Maar durf niet te testen. Ik wacht het weekend af, maar voel me wel helemaal happy.