Vanaf welke week kunnen ze wat zien met de echo

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Bolly, 25 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    Hallo,

vraagje ? weet niet of ik het onder de goede forum onderwerp zet maar oke hier komt hij.

ik heb nu al enige tijd tussen tijdse bloeding en moet woensdag naar de gynaecoloog voor zowel vruchtbaarheid testen enz enz jullie kennen het vast wel maar nu ook door dit probleem.

mocht dit een innesteling zijn vanaf wanneer kunnen ze wat zien met de inwendige echo ? of er iets aan het broeien en groeien is .. neem aan dat ze niets zullen zien, omdat het nog zo klein zou zijn, maar klopt dat wel ??? weten jullie dat vanaf welke week er wat te zien zou kunnen zijn..

bedankt voor jullie antwoorden alvast

van een onzeker miepje / bolly / Femke :)

2. Plaatje34

Plaatje34 Niet meer actief

met 5 weken zien ze een "zakje" in de baarmoeder. En kunnen ze zien of je zwanger bent.
    Na 7 weken zien ze leven, en is er een hartslag te zien op de echo.
    Een "kindje" zien is na een week of 9/10, dan zie je echt duidelijk armpjes en beetjes...

3. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    hoi

super dank voor je antwoord :D mocht het zo zijn dan is het vast even geduld hebben

xx bolly

4. Speentje

Speentje Fanatiek lid

13 jan 2008
    1.343
    2
    0
    Bij mijn eerste zwangerschap heb ik een echo gehad bij 4w5d en konden ze zien dat mijn baarmoeder er zwanger uit zag. Ze kunnen vaak ook zien of er baarmoederslijm wordt opgebouwd. Dit is ook een vroeg teken van een zwangerschap. Verder nog geen vruchtje etc.. Ruim een week later zagen we een kloppend hartje.

Deel Deze Pagina