hoi allemaal wie van jullie heeft tips om een dagje weg te gaan met een dochter van 8 maand. aangezien het van het weekend mooi weer wil worden. zou een dierentuin zoals emmen al wat zijn. graag tips. groetjes nikki
Wij zijn laatst naar dierenpark Emmen gegaan met onze zoon, die toen 10 maanden was. Voor ons was het leuk, mijn zoontje vond het wel prima in de buggy maar de dieren konden hem (toen) gestolen worden. Hij keek er niet eens naar. Ook al is het een echte dierenliefhebber (wordt helemaal wild als we bij mensen zijn die een hond/kat etc hebben), die dieren in de dierentuin stonden voor hem te ver weg, kon hij niet aanraken etc. Dus, ik denk dat je zoiets op deze leeftijd meer voor jezelf doet als voor de kleine, maar van de andere kant is lekker wandelen door de dierentuin, lekker picknicken daar en even laten spelen, natuurlijk ook wel leuk voor haar!
dierentuin was hier ook niet zo'n succes, is niet leuk genoeg om naar te kijken. Met 8,5 maand zijn we met Ties naar de Efteling geweest, dat vond hij echt geweldig!
misschien dat je kindje nog niet alles meekrijgt maar blijft leuk toch zo'n dierentuin? wie weet vind ze het helemaal geweldig. Wij gaan met Emma heen als ze 1 is. Andrs kan je misschien een stukje gaan wandelen? naar de kinderboerderij? of gaan zwemmen?
Wij zijn vorig jaar met Hemelvaart naar Emmen geweest (toen was ze net een half jaar) en zo lang ze in de buggy zat, vond ze er inderdaad niet veel aan. Maar..... ik heb haar een tijdje in de buikdrager gehad (met gezicht van me af) en toen had ze me toch een LOL! Eigenlijk vooral om de andere mensen trouwens, vooral om kindjes. De dieren zeiden haar inderdaad nog niet veel toen. Maar ja, we hadden het zelf ook leuk. En we hebben een abonnement, dat scheelt ook.
Wij zijn met pinksteren naar de dierentuin geweest. Was hardstikke leuk!! Hij vond het wel gezellig, maar de dieren zijn idd een beetje te ver weg. Hij vond de pony die langs ons liep met een kar erachter wel heel leuk. Hij was wel een beetje chaggie op de weg terug, helemaal kapot toe we thuis kwamen.
wij zijn nog niet naar de dierentuin geweest wel naar de kinderboerderij maar hij vond er niet veel aan...eingelijk helemaal niks ik heb ook geen idee wat wij dit weekend gaan doen met het lekkere weer. mijn vriend zit voor een week in tsjechie dus ik heb een weekje vakantie opgenomen want we hebben geen oppas. maar goh wat wij voor leuks gaan doen is nog een groot raadsel.
Hier was de dierentuin pas leuk vanaf een maand of 12-13. Dan krijgen ze er wat meer van mee en zijn toch nog jong, nu al een paar maandjes later vindt ze het echt het einde, ook kinderboerderij en zo. Misschien gewoon lekker wandelen, fietsen, eendjes voeren? Op deze leeftijd kun je nog doen wat je zelf leuk vindt en gaat je uk gewoon mee, straks moet je echt iets doen wat HIJ leuk vindt
Inderdaad, ook Zoey is er echt ineens helemaal fan van. Echt een heel groot verschil met 2 maanden terug. Bizar gewoon, echt zo leuk!