Hoi allemaal, Mijn dochter van 7 maanden schudt sinds een tijdje met haar hoofdje, eerst alleen als ze moe was, maar nu ook tijdens het eten of als ze gewoon met iets bezig is. Kan dit betekenen dat ze last heeft van haar oren? Ze zit verder niet aan haar hoofd ofzo, tis enkel dat nee schudden. Oorpijn dacht ik aan, omdat ze het ook zo doet tijdens het eten, en als je slikt verandert de druk in je oren. Komt jullie dit bekend voor, is het gewoon weer iets nieuws, net zoals een paar weken met de tong naar buiten zitten, of zou het iets zijn om mee naar de huisarts te gaan? Groetjes Marijke
Mijn zoontje heeft dit ook een tijdje gedaan ook rond 7 a 8 maand, ook onder het eten. Ik dacht dat het vermoeidheid was, maar als ze onder het eten doet kan het misch ook een tandje (kiesje) zijn die op doorkomen staat, mijn zoon heeft dan altijd oorpijn erbij... Mijn zoon doet dit schudden inm. nooit meer.
Mijn zoontje deed dit ook. Wat ik ervan begrepen heb, heeft het te maken met het zicht wat verder ontwikkeld.
Mijn dochter heeft dat ongeveer met die leeftijd ook een tijdje gedaan, ik dacht toen ook aan oorpijn, maar ze had geen enkel ander symptoom. Maar nu begint ze sinds een paar dagen er weer mee!!?? Heb dus ook geen idee wat dat betekend.... ook onder het spelen en eten idd.
Ilana is er nu ook volop mee bezig. Gewoon schudden met het hoofd zonder verdere reden. Weer een nieuwe beweging uitproberen.
mijn zoontje doet het nog en mijn dochtertje heeft het ook gedaan hier deden ze het als er tandjes aan kwamen
Oke, dan zal ik dat eens in de gaten houden, ze heeft haar ondertanden al, dus als het goed is zou er dan nu boven wat moeten gebeuren! Bedankt voor alle reacties, ik ben weer gerustgesteld
Hier was het een fase, had niks met pijn te maken. Hee, dat hoofd kan ook heen en weer! Erg leuk als mama er wat eten in probeert te krijgen!
Mijn dochter doet dit ook, volgens mij al sinds een maand of 5. Ze kreeg met 6 maanden haar eerste tandje. In de afgelopen 3 weken zijn er 4 tandjes doorgekomen en ze schut nu al veel meer. Ze heeft er nu in totaal 8. Het lijkt ook alsof ze het nadoet van ons, wij reageren op haar als ze het doet.