Ons mannetje word de laatste tijd continue wakker omdat hij zijn hoofd stoot in bed. En flink hard ook. ZIjn hele kop zit onder de bulten en builen. Nu heb ik zitten denken om misschien een handdoek opgerolt aan zijn hoofeind te leggen ofzo maar dat vind ik toch ook eigenlijk wel weer wat eng. Iemand een idee?
Je hebt van die speciale kussens voor in ledikanten toch? Die je aan het hoofdeinde en de zijkanten kan plaatsen?..
Mijn zoontje bonkt ook met zijn hoofd tegen zijn ledikant. Ik heb er gewoon een stootkussen ingedaan. Ze zijn inderdaad wel wat dun, maar het is toch net iets zachter... Hij heeft geen bulten...
Onze zoon had er ook erg last van. Hij had ook een grote bult in het midden van zijn hoofd. Wij hebben aan beide kanten van het bed een volwassen-hoeslaken langs de rand gehaald en daarin een volwassen-hoofdkussen gedaan. (snap je het) Hij kon niet meer bonken en nu 2 maanden later hebben we het uit zijn bed gehaald en hij is gestopt met bonken! Succes er mee en hopelijk stopt het snel!
Mijn dochtertje hoor ik de laatste tijd ook regelmatig haar hoofd stoten in haar ledikant. Ik was dus ook al aan het denken over een oplossing...
Ik was ook aan het denken wat ik daartegen kon doen. Hij stoot zich tijdens zijn slaap. Maar bonkt ook met zijn hoofd tegen de bedrand. Heeft dus altijd een blauwe plek op zijn voorhoofd. Doet dat echt hard en ritmisch...