Hebben jullie ideeën? Onze zoon, 7,5mnd stoot regelmatig zijn hoofd in bed, dusdanig dat hij regelmatig een bult op zijn achterhoofd heeft. Dit willen we natuurlijk niet, hoe kunnen we dit voorkomen?
Ja vervelend is dat he? Ik heb zelf een lakentje strak opgerold (uiteinden vastgenaaid) en tegen het hoofdeinde geplaatst. Want op een gegeven moment werd ze er echt wakker van en echt bulten op haar hoofd. Nou is ze bijna een jaar dus vond ik het veilig genoeg en het is heel effectief.
Het grote punt is ook dat zl het hele bed rondzwerft.... tegen de spijlen, tegen het hofdeind, voeteneid etc.....
Wat een herkenbaar verhaal. Hier was het ook precies zo. Ik heb een beschermingskussen gekocht, die maak je vast aan de ledikant. Kan je bij babyzaken en op internet kopen. Ik ben er nog super blij me, zl slaapt daardoor veel beter door.
Ja inderdaad, die zijn wel fijn. Ze worden afgeraden te gebruiken vanwege veiligheid maar ze zijn wel zacht. Een ander alternatief is slapen in een camping bedje die hebben geen spijlen...