Misschien een vreemde vraag, maar hebben jullie ander ondergoed aangeschaft voor de periode na de bevalling in verband met de enorme kraamverband matrassen
idd, boxers van mijn man voor de eerste heftige week. vorige bevalling kon ik vrij snel over op gewoon maandverband, en dat kon in mn eigen onderbroeken/boxers
Heb vanmiddag even wat ondergoed ingeslagen bij de Hunkemöller. Draag normaal gesproken namelijk alleen maar strings, dus heb niets 'gewoons' in huis
Super meiden, bedankt! Dan ga ik toch voor de zekerheid nog even een 3pak (of meer) halen bij de Hema. In mijn eigen ondergoed gaat het namelijk echt niet passen!
heb geen ander ondergoed aangeschaft. Bij de oudste eerste dagen zo'n netbroekje aangehad, was het enigste wat "lekker" zat na een ks. Bij dochter 2 dagen netbroekje, daarna eigen ondergoed maar kon al snel over op gewoon maandverband
'k Heb van alles wat aangeschaft, netbroekjes, paar oma onderbroeken van de hema en wat onderbroeken van 3 voor 3 euro van hema in maatje groter dan normaal. 'k Ga wel zien wat ik het prettigs vind.
Ik had bij de zeeman wat grotere onderbroeken gekocht, ik draag ook alleen maar strings namelijk. Prima mee gered!
Ik heb, en nog steeds, het gered met m'n gewone onderbroekjes. Ik draag eigenlijk altijd mini shortjes. Heb gelijk na de bevalling zo'n netbroekje aangehad, dit zat ook wel prettig de eerste uurtjes, vooral rond m'n buik.
Gewone onderbroeken gaan bij mij altijd tussen m'n billen zitten , dus heb nu fijne, katoenen hotpants bij H&M besteld
Ik ben nog maar pas de onderbroekjes 3 voor 3 gaan halen in de Hema. Wel een M ipv een S, zit net iets comfortabeler nu. Ik moet zeggen dat ze mij erg goed bevallen en ben gisteren ineens 2 pakjes gaan bijhalen . Ik denk dat er best wel een kraamverband in kan passen, maar ik zag dat ze ze ook in "hipstermodel" hebben en misschien is dat nog net iets praktischer om die dikke verbanden op hun plaats te houden...
Bij de zeeman maat groter dan normaal en qua kleur zwart. Bij doorlekken krijg je witte nooit meer schoon.