Ik vind vooral de kleding van Noppies helemaal geweldig. Maar nu begreep ik dat deze nogal klein valt. Moet ik dit zien als dat 56 eerder maatje 50 is, of is dat weer overdreven? Ben een beetje aan het twijfelen hoeveel ik moet hebben van maatje 50, van noppies dus. Als dit dan eigenlijk als 44 valt, lijkt me 2 voldoende, niet? En dan in 56 (dus maatje 50 werkelijk?) zo'n 6 dacht ik. Overigens heb ik in beide maten ook nog wat andere merken (50/56 mexx, 50 prenatal en 56 dirkje maar dat valt allemaal een beetje normaal dacht ik, dus die 'tel' ik gewoon bij de maten die erop staan - dat maakt het een stuk makkelijker, haha).
ehmm nou laat ik het zo zeggen, mijn dochter is een maand tevroeg geboren.... had maatje 46 ze had een jurkje gekregen van maatje 56 met legging.....en die paste perfect..... dus ik vind het veels te klein vallen.
noppies valt lang en smal, onze dochter had noppies 62 aan terwijl ze van andere kleding nog 56 aan had..
Noppies valt idd klein en smal, ik koop Noppies meestal een maat groter dan de maat die ze op dat moment het meeste draagt. Toch had Julie in het begin echt maatje 50 van Noppies nodig, 56 was echt te groot (dat paste toen ze een week of 4-5 was wel). Ze was 48 cm en 3020 gram bij haar geboorte. Mexx 50-56 viel ook nog ruim, prenatal 50 verzoop ze in.Dus ik heb nog wat piepkleine maatjes moeten bijhalen. Ligt allemaal ook heel erg aan de bouw van je kindje!
noppies valt erg klein!!! 'mijn zoontje zit nu goed in 74 en heeft van noppies broek 80 aan en past perfect, zelfs dat hij nog beetje kan groeien
ik heb veel noppies gebruikt in t begin. 50 is gewoon mt 50 en 56 mt 56.. maar ik had geen "flinke" kindjes.. dus t valt smal.
ik zou idd een maatje groter bestellen. Mila was bij de geboorte 44 cm.. Noppies maatje 50 paste haar toen al goed. Nu heeft ze maatje 56 aan en dit zit haar prima. Mila is dan ook maar een fijn poppetje. Ik weet niet hoe noppies bij wat flinkere kindjes zit. Het is overigens super kwaliteit.. T valt idd lang en smal.
Hier valt noppies eigenlijk altijd normaal, alleen zijn ze iets eerder uit de maat gegroeid als andere merken. Ik vind maat 56 een kleine maat 56 zeg maar. Net zoals Mexx. Mijn meisje was 2940 gram en 50 cm met de geboorte en heeft toch nog 3 weken maat 50 aangehad. Nu zit ze in 56 maar word ook al wat klein.
Bedankt allemaal Ik denk dat ik dan toch een setje of 4/5 aangeschaf in maatje 50 (heb ook nog wat losse truitjes en andere merken maatje 50).
Noppies valt inderdaad lang en smal! Mijn zoontje was 53 cm bij de geboorte maar heeft toch wel een week of 4 maat 50 aangehad. Hij was dan ook lang en smal!
Laat ik het zo zeggen: Als Imee van het ene naar het andere maatje overgaat en dus eigenlijk niks past (het ene is te kort en strak, het ander nog veel te groot), dan zit Noppies mooi.
Oh ja, noppies valt echt smal uit! Ik heb een lange smalle en zijn noppiespakje past zo mooi! Misschien voor de volgende maten ook maar eens voor gaan kijken. Ik had wel niet de indruk dat het echt klein viel want hij droeg de 62 gewoon met de andere merken maatje 62. Dirkje daarentegen vind ik wel klein uitvallen. Want die 68 is nu op het kleinste aan't gaan, waar prenatal maat 68 nog heel mooi past.
Mijn kleine is nu ongeveer 63 cm en haar noppies kleding maat 68 zit nu precies goed, ze is geen slank poppetje, maar lekker stevig.
Moet wel lachen om de wisselende antwoorden. Bij de ene lijkt het echt een maat te schelen, de volgende vind het een tussen maat en de 3e draagt het met de standaard maat op dat moment mee, hihi. Kortom, gewoon veel kopen, dan komt het vast goed . Heb ik weer een goed excuus gevonden!
Wij hebben gisteren een zoontje gekregen, Jesse. Hij is 3930 gram en 53 cm en het Noppies pakje maat 50 past hem perfect. Hij is lang, maar niet echt dik en de andere pakjes, bv van prenatal slobberen echt een beetje om hem heen. Ik verwacht niet dat hij er lang in zal passen, maar vind het toch wel fijn dat hij nu kleertjes aankan die hem ook goed passen.
Hier zat noppies maatje 50 de eerste weken goed (geboren met 54 cm en 3610 gram). De setjes (oa van noppies) maat 56 waren echt nog te groot. Nu merk ik (geld ook voor andere merken), dat de maten ook echt per model verschillen, zo heb ik een nu 2 setjes van noppies 92, een zit goed en de ander is echt nog veel te groot.