Positie kleding

Discussion in 'Te koop gevraagd' started by Vlammetjuh, May 5, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vlammetjuh

Oct 3, 2011
    60
    0
    0
    Nijmegen
    Hallo Lezer,

Ik had al eens hier een berichtje neer gezet met mijn verhaal en heb ook al wat mogen ontvangen mijn dank is heel erg groot.. Helaas ben ik nog steeds op zoek naar Positie kleding.. Omdat ik erg ben afgevallen wel te verstaan bijna 12 kilo.. in 13 weken zwangerschap en nu aan de sondevoeding zit... En wij helaas financeel het niet al te makkelijk hebben door een grote fout van de toemalige bewindvoerster ben ik op zoek in de buurt van Nijmegen naar Gratis zwangerschaps kleding in de maat 36/38... Ik heb een broek hier liggen die is maat 38/40 en die past me totaal niet meer.. Dit komt omdat ik zo veel ben afgevallen.. Nu hoop ik dat er iemand is die wat op zolder heeft liggen.. Helaas kan ik de verzendkosten niet betalen omdat wij echt elk dubbeltje om moeten draaien.. Nu weet ik dat ik niet aan een kind nog had moeten beginnen als ik zo veel schuld had.. Maar dit wisten we niet en eenmaal zwanger kregen we rekeningen binnen die de bewindvoerster heeft laten liggen.. belastingschuld, ziekenfondsschuld.. We zijn wel met een advokaat bezig om haar terecht te zetten zo dat zij opdraaid voor de schulden maar tot die tijd moeten wij gewoon maandelijks een flink bedrag naar de schuldeisers brengen.. Ik heb iemand die wilt rijden om het op te halen als het niette ver uit de buurt is..

Ik zoek:

Spijkerbroek 36/38
    buikbanden allerlei kleurtjes zo dat ik me eigen broeken iets langer aan kan.
    jurkjes en rokjes
    en bovenkleding

alles is welkom.. Ik weet dat ik nu misschien hebberig over kom maar wil er toch leuk bij lopen! wie wo wie kan me helpen.

Share This Page