Veel kadootjes begin zwangerschap

Discussion in 'De babyuitzet' started by chantal26, Jan 5, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

Jun 25, 2007
    4,181
    0
    36
    Ik heb met nieuwjaarsdag getest en gelukkig was de test positief.
    Ik heb het iedereen ook meteen verteld, mijn ouders en schoonouders op een hele leuke manier.
    Ik ben dus nog maar heel pril zwanger maar ik heb nu al heel erg veel kadootjes en kaarten gekregen.
    Hebben jullie dat ook gehad in het begin van jullie zwangerschap.

Ik vindt het allemaal ontzettend leuk :D

2. marooz

marooz Fanatiek lid

Jun 3, 2008
    1,444
    0
    0
    pedicure
    Leeuwarden
    Ja wij zijn ook echt belaagd met kado's! hahah en ook al heel vroeg in de zwangerschap. Bij ons wist iedereen het ook erg vroeg ivm IUI... en ze hebben zich niet door de 12 weken grens tegen laten houde hoor! ;)

3. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

Feb 15, 2008
    1,890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    wij waren allebei jarig toen ik iets van 15 weken zwanger was. hebben toen veel voor de baby gevraagd (en gekregen!), want zelf heb je alles op een gegeven moment wel.
    dus hier ook: veel gehad, al vroeg in de zwangerschap!

4. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

Sep 8, 2008
    1,138
    0
    0
    Ook wij hebben echt veeeel spulletjes gekregen in begin van zwangerschap!
    Echt hartstikke leuk. Rompertjes, pakjes, kleertjes, slofjes, speelgoedjes, boekjes, creme, gipsvormpje, mutsje, lampje..... staat allemaal in onze boekenkast te pronken totdat de kamer klaar is en we het daar kunnen opbergen.
    Inmiddels sinterklaas en kerst geweest dus collectie is weer met van alles uitgebreid.
    Echt genieten!
    Dus ook voor ieder ander: geniet ervan!

5. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

wij hebben veel kaarten gehad, en loop van de tijd van mijn moeder veel kleertjes(handig als je samen gaat shoppen hihihi)

6. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

Jun 25, 2007
    4,181
    0
    36
    Ja ik geniet er ook heel erg van.
    Ik heb echt al super mooie dingen gekregen.
    Slofjes, truitjes, van die hele fijne babybroekjes, sokjes, rammelaar, washandjes, en al best veel kaarten.
    Echt hartstikke leuk.

7. Linda86

Linda86 VIP lid

Ja, wij kregen ook meteen vanaf dat we 't verteld hadden cadeautjes van iedereen. Je kon 't zo gek niet bedenken of we kregen 't wel weer van iemand, en dat is eigenlijk tot 't eind toe zo gebleven. Erg lief!

8. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

ik heb gekregen; een aantal kaarten, een buikband, sokjes, een speen, 2 knuffels en een boek over zwangerschap.
    nog geen kleertjes! maar dat komt misschien nog wel.
    echt heerlijk om cadeautjes te krijgen :)

9. Brechtje

Brechtje Actief lid

Sep 22, 2008
    493
    0
    0
    Ja bij mijn dochter kreeg ik ook allemaal leuke cadeau`s en nu heb ik tot nu toe alleen en kleinigheidje van mijn moeder gehad.

10. Meiske74

Meiske74 VIP lid

May 22, 2007
    6,571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dat had ik nou ook. Bij de tweede werd het al minder, bij de derde nog minder en bij de vierde bijna niks (wel van zus en moeder hoor en welgeteld 1 kaart!)

11. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

Jun 25, 2007
    4,181
    0
    36
    Jeetje de kadootjes stromen hier binnen.
    Ik heb al heel veel kaarten gekregen, en de meeste mensen doen daar een kadootje bij.
    Echt zo leuk :)

12. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

dan heb ik echt de meest krenterigste familie en schoonfamilie! ze weten nu sinds week 11 dat ik zwanger ben en ik heb alleen 1 paar pantoffeltjes gekregen een dekentje een beer en een speen!

owja en da babywagen maar dat geld kregen we terug nadat we het zelf hadden gekocht.

en kaartje...pfff dat al helemaal niet!

13. henkie24

henkie24 Niet meer actief

van mijn schoonmoeder moet ik het eerste kadootje ook nog krijgen. nou ja ben pas 37 weken dus....

14. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

ach ja nog GENOEG tijd voor je schoonmoeder om het eerste kadootje te kopen :D :p

15. tascha

tascha Fanatiek lid

Apr 8, 2006
    4,180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Ik heb ook nog niks gehad. Ja van mijn moeder een paar sokjes en een paar kaartjes, maar voor de rest niks hoor.

16. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

Jun 25, 2007
    4,181
    0
    36
    Ik krijg van heel veel mensen kadootjes.
    Mijn moeder blijft aan het kopen :)
    Maar van mijn schoonmoeder heb ik nog niks gehad, ik denk ook niet dat dat gaat gebeuren.
    We krijgen dadelijk misschien de kinderwagen, maar zo tussendoor zal me niet echt iets geven denk ik.
    Maar ja vindt ik niet erg :)

17. ilona24

ilona24 Actief lid

Nov 11, 2008
    312
    0
    0
    limburg
    bij de eerste ook verschilende kado en kaarten gehad
    bij de tweede was het al veel minder .
    En nu bij de derde (vierde) heb ik pas spulletjes gekregen toen we hoorde dat 1 het niet had gered ,dus meer uit medeleven volgens mij.

18. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,032
    1,853
    113
    Provincie Groningen
    Ik heb veel kaartjes gekregen, qua cadeautjes viel het wat tegen. Heb wel wat gekregen later tijdens de zwangerschap.
    Van me schoonfamilie heb ik niks gekregen, alleen toen Valerie was geboren een cadeaubon van 50 euro. Had het veel leuker gevonden als ze meer moeite hadden gedaan voor een cadeautje, maar goed een cadeaubon kan je altijd goed gebruiken.

19. Naduah

Naduah Bekend lid

Bij de eerste: Inderdaad heel veel cadeautjes en kaartjes om te feliciteren met de zwangerschap.

Bij de tweede: 3 kaartjes, een rompertje, twee knuffels.

Bij de eerste trouwens ook na de geboorte heel veel kaarten gehad, schijnt bij een tweede ook een stuk minder te zijn. ;)

20. kleine tinus

kleine tinus Actief lid

May 1, 2007
    139
    0
    0
    Limburg
    We hebben een paar kaartjes gehad. Dat vond ik heel leuk.

Van mijn moeder heb ik allerlei advies gekregen, dat is ook wat waard! En ik heb mijn eerste dekentje opnieuw gekregen, ook heel leuk.

Van mijn schoonmoeder kregen we rompertjes en wat ander klein spul (alles van het kruidvat, waren niet zo fijn, maar het idee was heel aardig). Mijn schoonmoeder had ons het liefst overstelpt met kleertjes, maar moest zich inhouden van schoonpapa en wij wilden niet vertellen of het een jongetje of meisje werd. Van unisex had ze nog nooit gehoord :)

Verder hebben we niks gekregen tijdens de zwangerschap, werd ook niet aangeboden door familie, we hebben alles zelf gekocht. En eigenlijk was ik daar ook wel blij mee. We moesten nog verhuizen en ach, ik vind het toch het fijnst om dingen zelf uit te zoeken. Ik ben bv heel blij met onze tweedehands kinderwagen, mooie kleur en heel handig voor bijna alle dingen die wij doen.

Share This Page