Hèhè eindelijk zijn we geslaagd voor een wagen! Eerst wilden we een Quinny en gingen kijken naar de nieuw kleuren, maar vonden die niet mooi. dus zouden we voor een zwarte Freestyle gaan, met een zwarte maxi-cosi. Zagen we vorige week een wagen bij de Leenbakker, Beebies First, voor 139,-. Dat scheelde nogal met de prijs van een quinny! Vandaag zijn we toch nog maar even naar een babyzaak hier in de stad gegaan en die hadden overal 10% korting op wegens 10-jarig jubileum. En daar stond -ie dan: De Mutsaerts Trans4mer, in het beige/zand. errug mooie neutrale kleur, compleet met voetenzak en reiswieg! Aangezien het het showmodel was was -ie al afgeprijsd, maar er ging nog eens 10% af! We hebben toen ook maar gelijk een autostoel erbij gekocht van Mutsy. Deze heeft namelijk een superhandige draagbeugel, waarvan je het handvat een kwartslag van kan draaien Ja Sweetpee en Mr. Sweetpee zijn uitermate tevreden met de aankoop Mr Sweetpee had de smaak te pakken en heeft ook nog twee onwijs leuke kledingsetjes uitgezocht Zo, dat moest ik even delen
Leuk hoor! Blijft leuk he die babyaankopen? Ga er maar lekker de hele tijd naar kijken, doe ik ook bij alles wat ik koop!
Hahaha inderdaad er zijn zooooveel leuke dingen te koop, mag wel miljonair zijn haha We kijken zeker twee keer per dag wel even op de kamer
leuk meid leuk! heerlijk dat genieten joh! ben blij als volgende week me kamertje komt! kan ik ook gaan zwijmelen want dan komt de wagen ook! joepie! geniet er maar van!
Thanx Anniek genieten doen we zeker! Ben benieuwd naar je spulletjes, en hoe ze staan in je kamer met streep Komt allemaal steeds dichter bij hè nu?
gelijk hebben jullie, een beetje mazzel is nooit weg, en zoveel korting scheelt zoveel. geniet van de spulletjes.
Wij hebben dezelfde wagen in dezelfde kleur! 20 December wordt ie bezorgd. Met autostoeltje maar weet eigenlijk niet welk merk dat is. Was toen ik de wagen kocht een aanbieding: complete wagen met reiswieg, wandelwagen, voetenzak, dekbedje en autostoeltje. Ben er erg wijs mee en kan niet wachten tot ie bezorgd wordt.
@Pendrag, das toevalig! Waar heb je de wagen besteld dan? Babydump ofzo?Die geven namelijk vaak de babyrelax erbij. Lekker neutrale wagen he? Makkelijk ook met alles erop en afhalen(wieg/buggy en autostoel)
Klopt, komt bij de babydump vandaan. Dan heb ik blijkbaar een babyrelax autostoeltje, haha. Had echt geen idee. Vond het trouwens wel leuk dat ik bij de aanbieding kon kiezen uit het gratis autostoeltje of voor dat bedrag korting op een maxicosi. Gebeurt niet vaak dat je kunt kiezen bij korting op deze manier. Maar omdat het aangeboden autostoeltje ook goedgekeurd is, heb ik daarvoor gekozen en niet voor de (veel) duurdere maxicosi.
hahaha, ja dan heb je die inderdaad el handig dat je daar met korting dan ook een andere kan kiezen. Wij hebben de kamer daar vandaan,met een gratis box. Alleen vonden we een andere mooier dus kregen we daar de korting op, die de box van de aanbieding kostte. Zouden ook de wagen daar halen, maar een van die mensen was zo onbeschoft de laatste keer dat we er waren dat we er niet meer heen gaan. Hij zei letterlijk dat we geen bugaboo konden betalen toen ik er wat over wilde weten Onze autostoel scheelt ook 30-40 met de maxicosi én vinden we praktischer