Zonnekap van de Quinny Dreami WARRHHHGGGGGGGGGGGWAAAA

Discussion in 'De babyuitzet' started by Pruppeltje, Feb 21, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pruppeltje

Pruppeltje Actief lid

Nov 28, 2008
    309
    0
    0
    Na 3 dagen erover gedaan te hebben om uit te vinden hoe je die kap eigenlijk vast zet (gebruiksaanwijzing staat gewoon helemaal niets, of ik heb weer niet goed gekeken) vraag ik mij nu af hoe ik dat @#$%&* ding eigenlijk weer omlaag kan krijgen... :x :x

2. Toys

Toys Fanatiek lid

Jul 21, 2006
    3,326
    0
    0
    Ja klote he! hahah Voor mij alweer een tijd geleden maar volgens mij zitten er aan de zijkant een soort knopjes/schuifjes ... klopt dat? Probeer daar eens aan te klooien?

3. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

Oct 29, 2006
    4,339
    141
    63
    die moet je omlaag duwen en dan met je neus tegen de kap duwen as goed is gaan ze dan omlaag hahah

4. NB1980

NB1980 Actief lid

Jun 24, 2008
    247
    0
    0
    jaaaa, dat met mijn neus deed ik ook altijd hahaha..
    Was verder ook niet zo tevreden over de wandelwagen, ging niet rechtop genoeg, dus ben overgestapt op een bugaboo.

5. Pruppeltje

Pruppeltje Actief lid

Nov 28, 2008
    309
    0
    0
    hahaha ja die schuifjes heb ik zien zitten, ik kan ze een beetje draaien, maar het lijkt wel of ze vast zitten met een schroef :confused:
    Verder vind ik alleen die knopjes waar je de hele bak weer mee los kunt halen.
    Met mijn neus had ik ook al geprobeerd maar toen brak ik bijna de hele kap af :confused: :) :)

6. Zena

Zena Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    2,428
    0
    36
    Die knopjes die je een beetje kunt draaien, moet je recht omlaag drukken.
    Heb je best een beetje kracht voor nodig hoor.
    Echt makkelijk is het niet.
    En dan inderdaad met je neus de kap naar voren duwen;)

7. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    En als de kap niet helemaal omhooggeklikt staat krijg je hem ook bijna niet naar beneden, dus eerst omhoog zetten zodat hij klikt en dan de schuifjes aan de zijkant naar beneden drukken om hem weer omlaag te doen.

8. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Haha! Ja inderdaad. Ik werk in een baby winkel, en ik heb die wagen al honderden keren in en uit geklapt, maar ook ik heb nog geen foefje gevonden om die kap op een normale manier naar beneden te krijgen, als het een zetje met mijn neus te geven. Vraag ik mij toch af hoe ze dat bij de fabrikant zelf doen? Haha!

9. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Ik deed met 2 vingers de schuifjes omlaag en dan met m'n duim de kap omlaag.

Overigens moet de kap echt goed omhoog staan, wil je hem weer omlaag krijgen. Wij hebben het idd op de 9-maandenbeurs bij de quinny stand nagevraagd en daar lieten ze het zien. Wij waren iets te voorzichtig ;) . Je moet best een flinke ruk geven voordat hij vastklikt. Vaak zit 1 kant nog niet goed vastgeklikt. En daarna gaat omlaag doen makkelijk genoeg. Even wennen, maar verder vind ik het een heerlijke wagen tot nog toe.

10. Sarah84

Sarah84 VIP lid

Jul 21, 2008
    6,665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Ik heb vandeweek geoefend...wij hebben m ook namelijk...en zoals je zegt met twee vingers omlaag en dan je duimen gebruiken lukte me na een paar keer proberen!

Je moet even de handigheid vinden denk ik...en het kost idd best wat kracht om m aan allebei de kanten vast te klikken!

11. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

Apr 6, 2007
    4,811
    1
    0
    Flevoland
    Ohh dan hebben wij vast een 'makkelijke'.. Ik doe die schuifjes naar beneden, die blijven dan naar beneden staan, doe gewoon die kap naar achter en klaar!
    Dus geen geduw met duimen, neusen etc..
    Als ie dan naar weer uitgeklapt wordt idd hard trekken, zodat we duidelijk klik horen..

Maar goed de dreamy staat op de kast nu, Julen zit al ffies in de wandelwagen..

12. Baylee

Baylee Fanatiek lid

Jan 21, 2008
    2,417
    0
    36
    haha wij hadden ook hetzelfde probleem ... dus hier toen ook gezocht hoe het moest ...
    Maar die knopjes die je omlaag moet duwen werken in het begin heel erg stroef dus na een paar keer gaat het veel soepeler althans bij ons wel :p

13. Pruppeltje

Pruppeltje Actief lid

Nov 28, 2008
    309
    0
    0
    Jullie zijn geweldig!
    Het is me eindelijk gelukt! Had even een paar dagen niet geprobeerd omdat ik het ding van frustratie niet kon aanzien en op de 'rommel'kamer had geparkeerd. Maar ik had dus 1 kant niet goed vast geklikt waardoor de kap niet omlaag ging.
    Wat ben ik blij dat dit forum bestaat! :)

Share This Page