Hoofdbonken in bed?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mariya, 19 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mariya

Mariya Actief lid

3 jan 2009
    445
    0
    0
    Hallo,

Ik lees vaak reacties van moeders waarvan hun kleine aan 'hoofdbonken' doet in bed. Mijn zoontje doet het ook en na wat googlen heb ik dit gevonden. Best interessant!

Hoofdbonken

2. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ons meisje doet dat ook vreselijk vaak (en hard) ga t ff lezen.. Ben wel benieuwd ;)

3. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Heb t gelezen.. Erg zinvolle informatie.
    Al moet ik zeggen dat ik er weinig last van heb, en onze dochter (16M) het ook vaak 's nachts doet terwijl ze niet wakker is geweest (hoofdbonken bij het in slaap vallen) Ook kan ik nergens uit op maken dat ze een achterstand zou hebben, want ze is juist met alles heel snel. Heb me er nooit echt zorgen om gemaakt, en hoef het dus ook niet ;) Maar wel ff prettig om te lezen dat het 'normaal' is.

4. Mariya

Mariya Actief lid

3 jan 2009
    445
    0
    0
    Same here! Ik herken wel veel uit het stuk. Vooral bij drukke dagen doet hij het iets meer. Ook fijn om idd te lezen dat het gewoon normaal is en geen kwaad kan op deze leeftijd.

5. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.827
    9.336
    113
    Gelderland
    Gelukkig heeft het in principe niks te maken met pijn in de oortjes,tandjes want dat dacht ik eigenlijk wel. Hij doet het trouwens niet altijd maar in periodes. Mijn zoontje heeft een helmpje gehad en deed het toen heel veel en heel hard;) kan me ergens wel voorstellen dat het lekker voelt:) fijn om te lezen dat hij niet de enige is.

6. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Interessant stuk..
    Hier geen hoofdbonker.. maar wel een flinke hoofdschudder...
    Enige waar ik nog geen info over heb kunnen vinden is het hoofdschudden bij wakker worden... Dus juist al in een rustige omgeving & al tot rust gekomen... Mijn dochter gaat nu vaak meteen weer schudden als ze wakker wordt...

het lijkt alsof ze weer moe wakker wordt..

Deel Deze Pagina