Hoi hoi! Mijn dochter ( in jan '10 wordt ze 3)loopt alweer een paar weken te rommelen met griepjes etc. Gister haar kuur afgemaakt voor een dubbele oorontsteking. Nu voelt ze zich eigenlijk weer helemaal goed maar ik gging haar tempen en nu heeft ze 37.7 Nu bedacht ik me dat ze eigenlijk altijd een hogere temp heeft. Kan het zo zijn dat ze van zichzelf een hogere lichaamstemperatuur heeft of heeft ze gewoon continue last van virusjes en is haar weerstand zo slecht? Ik hoop dat iemand ervaringen heeft of misschien weet wat ik hiermee kan! Alvast bedankt
Denk idd dat ze altijd een hoge temp heeft. Sam heeft daar en tegen altijd een lage temp meestal 36.6
Ik heb hier ook een peuter die dat 3/4 jaar geleden ook had. Maar zij had wel iedere keer 39/40 graden koorts. Dan weer snotteren dan weer hoesten dan weer koorts. Iedere 3 á 4 weken was het raak. Toen ben ik met extra vitamine begonnen, geen idee of dat heeft geholpen maar sinds dien geen koorts meer en geen verkoudheid! Veel succes met is zo vervelend om steeds met een ziek kind te zitten Oh ja zij heeft van nature ook een hoge temp. 37,7 is bij haar normaal.