Ik ben het hier mee eens. Misschien kun je ze beter voorbereiden: Mama gaat naar het ziekenhuis omdat (vul zelf maar in), maar als dat gedaan is, is het goed. Dat doet wel pijn, en mama haar gezicht wordt dan dik/blauw. Dat ziet er niet mooi uit, maar na een aantal dagen wordt het minder. Zoiets zou ik vertellen.
Ik zou echt niets over je mond heen gaan trekken, dat word warm, gaat broeien waardoor je meer kan op bacteriën hebt! Je moet juist heel erg oppassen met warmte! En ook met warm weer Ik zou mij echt niet gaan verstoppen, waarom zou je? Omdat het eng is? Wat is eng? Is een spin eng? Of is het eng omdat het aangeleerd is? Sorry maar ik vind je door slaan.
In het foldertje van het ziekenhuis staat dat alleen je naasten mogen komen omdat het voor veel mensen te schokkend is... nou dat lijkt mij niet doorslaan..
Nou ik wil de pret niet bederven maar ik ken iemand die een kaakoperatie heeft gehad en dan gaat een hoofddoek die je mond een beetje bedekt echt niet helpen Haar gezicht was in totaal compleet opgezwollen. Het was net een hamster die op ontploffen stond om het maar even oneerbiedig te zeggen. De wangen waren namelijk het ergst maar de rest dus ook.
Ik heb een kaakoperatie gehad en buitenom een (flinke) zwelling en blauwe plekken valt het echt wel mee. Dat trekt met een paar dagen weg. Ik zou, zeker als je binnen blijft, echt niks bedekken
Lijkt mij dat het foldertje zegt: "Kan schokkend zijn" en niet dat niet-naasten je niet mogen zien omdat je eruitziet als pure horror. Verder vind ik ook dat je overdrijft. Je kunt je kinderen gewoon uitleggen dat je een operatie hebt gehad en dat de zwelling weg zal gaan na een tijdje.
Tja ik zag eruit alsof ik door een vrachtwagen was overreden, maar mijn hele onderkaak is horizontaal doorgezaagd toen. Maar ik wilde helemaal niks aan mijn hoofd, ik zou je kids voorbereiden dat je er gek uit ziet voor een paar weken.