gisteren ben ik bij de gyne geweest! Alles was super goed met ons ventje! De gyne verschoot wel want hij ligt al helemaal in positie! Het hoofdje naar beneden alleen nog niet ingedaald,he! gelukkig! Hij was heel goed gegroeid en alles was in orde. Hij lag vrolijk te spartelen met zijn beentjes en armen. We hebben zijn handje heel goed gezien. Super schattig! Ik heb hem ook verteld dat ik zo'n pijn heb onderaan mijn rug. Volgens hem komt't doordat mijn baarmoeder zo snel groeit en daardoor tegen mijn nieren duwt. Is normaal in deze periode van de zwangerschap. Binnen 4 weken zou het gedaan moeten zijn, anders moet ik aan een infuus! Maar voor de rest gaat alles prima! Wij gaan nu zondag onze geboortelijst aanleggen en zijn kamertje kopen! SUPER! Groetjes
Lief he om je ukkie zo te zien! Niks aan t handje dan toch? Ik bedoel, die ukkies hebben nog ruimte genoeg om te bewegen dus met t hoofdje naar beneden is geen ramp. Als ie idd nog maar niet indaalt. Veel plezier met t kamertje kopen!
hoi hoi grappig bij mij ligt het ook al met het hoofd naar beneden is al een paar weken zo maar het heeft natuurlijk nog zat ruimte om te bewegen maar denk dat de beeb het prettig vindt om zo te liggen is alleen maar goed dan groeten chantal vandaag 23 weken
Bij mij lag ie ook al zo 2 controles terug, de laatste keer weer met koppie boven, en afgelopen week met echo weer koppie beneden, dus alles kan nog hoor! Tijd zat
de gyne zei ook dat hij zich nog kon keren maar dat het niet echt veel voorkomt dat een kindje dan al zo ligt! Zijn handje lag naast zijn hoofdje, hij maakte een vuistje waardoor je zijn vingertjes echt heel duidelijk zag! Het was 1 van de mooiste echo's tot nu toe! We zagen hem echt duidelijk! Het was ook de eerste keer dat ik zo'n gevoel had van dit is echt mijn zoon, dat leeft in mij! Ook mss omdat ik hem nu dagelijks héél goed voel! Vanavond gaan we de verf gaan halen. We twijfelen nog tussen 2 kleuren; limoen groen of oranje. Er wordt maar 1 muur gedaan. Zijn kamer kan je zien op http://www.bambolino.be/html/bambolino/ ... ?item=1015 . Jullie mening? Groetjes
die van mij ligt ook al met het hoofdje naar de "uitgang". Hopelijk is deze dus sneller dan de 1e. (10 dagen te laat en wilde nog steeds niet). Maarreh, het feit dat je aan het infuus moet, is dat omdat je lage rugpijn hebt ? dat heb ik namelijk ook maar dacht dat het erbij hoorde. (ben namelijk niet 1 van de dunste). Ik hoef pas over 2 weken naar de vk, maar heb dit wel al 2 en halve maand. Moet ik me nu zorgen maken of zijn er nog meer met rugpijn ?
mijn gyne zegt dat vanaf de 21 week dit ongemak kan opkomen doordat je baarmoeder nu echt heel erg uitzet en dit duwt op je nieren! Normaal gezien gaat dit na een 4-tal weken over. Zoniet moet ik aan het infuus voor mijn nieren. Ik mag ook niet meer op mijn rug liggen, dit geeft nog meer druk op de nieren! Ik weet niet of het bij jou hetzelfde is, he! Het zou wel kunnen want je zit ook rond deze periode! Veel succes!
Limoengroen (ofwel Lime) is hartstikke leuk. Wij hebben het ook, met aqua. Alleen als je wat meer apart wil zijn zou ik gaan voor oranje, ook heel erg warme kleur trouwens! Enneh..mooie kamer hoor!
we zouden maar 1 muur doen, de andere muren zijn licht beige, daarom dachten we ook aan oranje! Is eens iets anders, past mooi bij de kamer en de andere muren. Groen is ook terug bleek, he! We zitten dus echt in een tweestrijd, he! We vinden het allebei heel leuke kleuren! het gaat allebei voor een jongen, lime wat meer dan oranje! Pffff, het enige waar we niet uit geraken!
De kamer van Janelle is prinsessen roze haha hebben we vlak voor de geboorte van Juliën gedaan ( 1 muur roze die andere 2 gebroken wit) De kamer van Juliën is Lime-groen (1 muur lime andere gebroken wit) En de kamer van deze beeb word Oranje ( 1 oranje rest gebroken wit) Wel hebben we de gordijnen in de kleur van de kamer en wat decoratie in die kleuren! Verder heel veel succes met je zwangerschap en hopen dat met een paar weekjes de pijn wat minder wordt Groetjes Annemarie