Hoofdje baby 3 maanden hard gestoten

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Debby1985, 12 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debby1985

Debby1985 Lid

6 jan 2012
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden,

Ik voel me zo schuldig terwijl ik weet dat ik me niet schuldig hoef te voelen, maar toch...Ik voel me zo slecht.

Vanmorgen klapte de lattenbodem van het ledikantje op de grond aan 1 kant. 1 steuntje waar de lattenbodem op steunt was los gekomen waardoor de bodem kon gaan schuiven en dus op de grond viel inclusief het matras. Helaas lag onze kleine meid in bed en ze rolde dus naar beneden en botste met haar hoofdje tegen de houten zijkant van het bed...
    Ik begon natuurlijk meteen te huilen, nadat ik haar opgepakt had.
    Zij begon ook meteen te huilen, maar niet lang. Na 10 minuten kon ze alweer achen. Ik mocht langs de huisarts komen, maar die kon niks vreemds ontdekken. Het was zelfs niet nodig om haar om het anderhalf uur te wekken om haar alertheid te checken.

Toch maak ik me nog steeds druk erom :(

Het was zo zielig..
    Ben echt bang dat ze een hersenbloeding krijgt ofzo door die klap..

Pfff waarom is dit gebeurt?!

2. Speentje

Speentje Fanatiek lid

13 jan 2008
    1.343
    2
    0
    Ik kan mij goed voorstellen dat je geschrokken bent. Dat zou ik ook hebben hoor! Ook heel logisch dat je je er druk om maakt, maar ik denk dat het wel meevalt. Die kleintjes kunnen meer hebben dan je denkt. Overigens is het een goed teken dat ze gelijk begon te huilen!

Maar als jij je er prettig bij voelt om haar elke 2 uur even wakker te maken en haar alertheid te testen, moet je dat gewoon lekker doen. Kwaad kan dat in ieder geval niet.

3. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Ik denk dat jij er meer last van heeft dan je kleintje.
    Ze kunnen best tegen een stootje. ( niet te gek natuurlijk)

En als ze gelijk huilen is altijd een goed teken.

Wacht maar tot ze gaan kruipen en lopen. Die kleine vent van mij zit nu helemaal onder de blauwe plekken en bulten.

Deel Deze Pagina