buitenbaarmoederlijke zwangerschap??

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door riniti, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    Roze wolk :-)
    hallo verloskundigen,

fijn dat jullie hier vragen beantwoorden, ik wilde vragen of jullie mij misschien antwoord kunnen geven op het volgende.... ik ben er vrijdag achter gekomen dat ik ( eindelijk) zwanger ben na een tijd in de mmm ik heb een maand fostimon injecties gebruikt en toen ik een ei had dat groot genoeg was, mocht ik pregnyl spuiten... nu was mijn vraag is de kans veeeel groter op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap als je pregnyl hebt gespoten?? en wat zijn daar de symptomen van?? ik mag over 2 weken naar het ziekenhuis voor een echo... maar ben uiteraard ongeduldig en ga me van alles in mijn hoofd halen ;)... hoop dat jullie antwoord op mijn vraag hebben :)
    hoor graag van jullie, alvast bedankt

groetjes riniti

2. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo,

Volgens mij is het risico niet hoger.

De klachten bij een buitenbaarmoedelijke zwangerschap is heel veel pijn en kan gepaard gaan met bloedverlies.

Geniet van de zwangerschap en niet allemaal rare dingen gaan bedenken he!

Groetjes Ineke

3. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    Roze wolk :-)
    hoi ineke,

bedankt voor je antwoord, hihi... ik doe echt mijn best niet van alles in mijn hoofd te halen, maar het is moeilijk, heb nu zoveel moeite moeten doen voor deze zwangerschap dat ik echt hoop dat het allemaal maar goed is ;) maar ik moet gewoon nog ff 2 weekjes geduld hebben, dan krijg ik mijn echo... nogmaals thanks, toch wel geruststellend dat het jou niet bekend voorkomt in ieder geval!!

groetjes riniti

Deel Deze Pagina