Hoi dames, Mijn jongste is altijd een moeilijke slaper geweest, zowel overdag als 's nachts.....Toen ze 6 maanden oud was, ging ze voor het eerst naar de gastouder en die liet haar buiten slapen. Vanaf dat moment ging het slapen overdag goed; 's ochtends 2 uur slapen en 's middag 1 1/2 uur. Helaas was het 's nachts nog een drama:x Nu hebben we voor het 's nachts slapen een oplossing gevonden...het campingbedje! Sinds woensdagnacht slaapt ze hierin (deze pakte ik, opdat haar spenen niet uit bed vallen) Ze slaapt als een roosje en doet het hartstikke goed!!!!Ik ben echt trots op haar!!! Maar....is het slecht om alle nachtslaapjes in een campingbedje te doen? We hebben haar ledikantmatras op de bodem gelegd voor meer comfort....
Als het een goede stevige bodem heeft en je gebruikt het matrasje is er volgens mij weinig verschil met een normaal ledikant.
Volgens mij kan het geen kwaad hoor. Zolang je een goed, stevig campingbedje hebt, met een goed matras zal het geen probleem zijn.
kan geen kwaad, en je hebt het matrasje van het ledikant erin. lekker erin laten liggen, voelt waarschijnlijk prettiger als al die spijlen. gelukkig slaapt ze en dat geeft jullie ook weer rust.