mijn tweeling is nu 13 maanden en om 5.30 beiden klaar wakker pffff....nu slapen ze nog maar 1 keer per dag ( waarvan de 1 ook maar een half uur maakt) en nog zijn ze zo vroeg wakker. hun gedrag overdag is ook zwaar vermoeiend....alleen maar bij mama hangen en niet meer zelf kunnen spelen pfff herkenbaar?? hoop dat we snel weer in de andere fase zitten want dit begint op te breken.
Ik zou diegene die een half uur per dag slaapt weer even terug brengen naar twee slaapjes overdag. Mijn zoontje is nu 16 maanden en was tot 15 maanden ook zo vroeg wakker. Maar ik gaf nog 1 keer borstvoeding en sinds ik daar mee gestopt ben gaat het weer perfect. Hij slaapt netjes van 19.00 - 7.00.
Oh zo herkenbaar, zit nog vers in mijn geheugen die leeftijd en vroeg wakker en maar 1x willen slapen, erg pittig. Gaat echt weer over maar wel flink doorbijten! Sterkte!
Ik heb er maar 1 van die leeftijd en die slaapt tot 7.00. Maar dat bij mama willen hangen is zo herkenbaar en zo vermoeiend. Mijn dochter doet wisselend 1 of 2 slaapjes.
Die van mij is iets jonger (11 maanden) maar die slaapt nu ook zo onrustig. Om 4 uur wakker en dan weer half 6... echt doodvermoeiend! En inderdaad, alleen maar heel de dag bij mama willen zijn. Ik hoop maar bij mezelf dat het een periode is, heeft ze eerder gehad, en dat t met de tijd weer veranderd. Maar twee van die kleintjes.... respect hoor!
Mijn zoontje zit ook echt aan mij vastgeplakt de afgelopen periode. Ik probeer er maar gewoon van te genieten, straks komt vast een 'nee mama' fase achteraan
blij dat het herkenbaar is in ieder geval!! hoop echt zo dat deze fase snel voorbij is want 2 aan m'n benen een hele dag pffff toch zijn het verder schatjes hoor
Ik vind het aanhankelijke heel herkenbaar! Dochter wilde hier na haar eerste verjaardag ook ineens de hele tijd bij mij zijn en wilde ook niet meer zelf spelen. Het is vanzelf weer goed gekomen, maar het is heel vermoeiend! En ik ben sindsdien nooit meer alleen naar de wc geweest
Hier ook gehad. Vooral dat geen seconde alleen vermaken. Met het vroeg opstaan kan ik je tot nu toe weinig hoop geven. Hier met 16 maand nog altijd om 6 uur/ half 7 wakker.
Het vroege wakker zijn gaat er hier nu een beetje vanaf en ze is 18 maanden. Wat betreft het zwaan kleefaan gedoe, dat heeft hier tot een maand of 16 geduurd, misschien nog ietsje langer en zo ineens was het over. Ja het is nog wel eens maar dan is het omdat ze een slechte dag heeft gehad ofzo, moe is of niet lekker maar niet meer continue gelukkig.