Zit hij nog niet zo lang in deze stoel? Steeds als ik mijn dochter in een nieuwe stoel zet gaat ze de eerste tijd voorover slapen, hoe strak ik de gordel ook aantrek. Na een tijdje gebeurt het niet meer, dan had ze blijkbaar de juiste houding gevonden. Het kan dus nog goedkomen. Je schijnt trouwens ook wigjes te hebben waarmee je de stoel wat verder achterover kan kantelen, maar daar heb ik zelf geen ervaring mee.
Ik heb dit bij mijn oudste ook gehad, ik heb toen een stoel met ligstand gekocht zodat hij sowieso wat meer achterover lag. Op het moment dat hij echt diep sliep en hij lag toch voorover stopte ik even om zijn hoofd naar achteren te leggen.
Hier helpt het om zijn billen niet helemaal strak tegen de zitting te zetten maar zijn bekken te kantelen dus kruis richting gordel. En dan de ligstand. Ik moet hem soms wel even terug duwen omdat hij voorover in slaap valt maar daarna blijft ie wel liggen. Sommige auto's hebbend en schuine bank, onze ook waardoor de ligstand achterwaarts nog vrij rechtop is.
Al bij de titel dacht ik meteen aan deze idd! Toen ik het gister op alie zag dacht ik al die had ik moeten hebben.. Ik denk met een ongeluk dat de nek juist niet kan dubbel klappen dus dat het juist veiliger is.. maargoed ben natuurlijk geen expert dus bind me er niet op vast