Ik meen dat het hoofdje bij mij destijds was ingedaald bij de 36 weken. En ik ben bevallen bij de 38 weken en 3 dagen.
nou bij mij is het kindje al ingedaald met 34 weken maar ik ben nog steeds niet bevallen. Ik denk dat dat niks zegt.
Bij mij is het ook al helemaal ingedaald, maar volgens de verloskundige zegt dat niks over wanneer je zult bevallen.
whhihihi moet er erg om lachen om je vraag...Deze stelde ik hier namelijk ook enkele maanden geleden... Marit lag namelijk al volledig vast in me bekken met 35 weken...Het kon dus niet meer lang duren volgens sommigen... Marit is "pas" met 42 weken precies geboren
Mijn kindje ligt al een aantal weken beneden.Gisteren zeiden ze ook dat ie nog steeds beneden zit,is dat hetzelfde als indaling?Hij/zij weet de weg gelukkig goed te vinden
nee dat is weer wat anders meid, dat houd simpelweg in dat je kindje ligt zoals het "hoort" te liggen met het hoofdje naar beneden....tot pakweg een week of 35-36 kunnen kindjes in principe nog alle kanten op draaien van zowel "normaal" naar stuit, als van stuit tot "normaal.... de volgende keer kan je kindje in stuit liggen, en de keer erna weer naar beneden...pas tegen een week of 34 gaat een kindje normaliter indalen zodat het "vast" komt te liggen.... beide eerdere zwangerschappen waren ze al ingedaald met een week of 35 en ben met 38,2 ingeleid wegens gebroken vliezen bij de 1e, en de 2e kwam met 39,5.... zij is nu ook al ingedaald en afgelopen zaterdag weeën gehad en had ik 3 cm ontsluiting of daar nog meer bijgekomen is zaterdagavond weet ik niet hebben ze niet naar gekeken zondag maar er werd gezegd dat het niets zegt over de bevalling en dat het nu wel rustig kan blijven...dus tis gewoon afwachten...