Mijn zoontje van bijna 4 heeft heel vaak een 'bouwvakkers decolleté', oftewel een zichtbare bilspleet als ie gehurkt zit te spelen. En ook als ie loopt zakken broeken vaak een beetje af. Het lijkt wel alsof hij geen heupen en geen kont heeft, waardoor een broek niet blijft hangen. Zijn er merken die beter blijven zitten? Of zijn bretels de enige oplossing? Mijn dochter heeft hetzelfde probleem, maar dat los ik op door haar voornamelijk rokjes en jurkjes te geven. Voor mijn zoon is die oplossing wat minder geschikt...
Hier hetzelfde probleem en ik heb nog geen oplossing gevonden. Het enige dat een heel klein beetje helpt is een Dappersnapper. Soort riem die alleen aan de achterkant zit en de broek bij elkaar trekt. Dan zakken ze iets minder af, maar de bouwvakkersspleet (spaarpot zeggen wij) blijft.
Name it slim fit of extra slim. En dan het knoopsgat elastiek goed strak aantrekken. Ter stal heeft soms een heel smal model. Primark lukt hier eigenlijk nooit.
Voor je zoon heb ik geen tips, want ik heb zelf geen zoon, maar voor je dochter zijn misschien de super skinny's van de H&M wel wat (al las ik hier laatst dat ze uit de collectie zouden gaan... ).
Smalle broekjes inderdaad. WE heeft jog denim jeans deze zijn erg skinny en stretch. Zitten hier super! verder van vőgele heeft hij er 1 die super zit. en van de week bij zeeman een hele lichte spijkerbroek gekocht voor een 10,- die super zit. Was echt een mazzeltje! hier ook plat kontje namelijk.