Pff , word dr niet goed van. Zit helemaal onder de pukkeltjes , hopelijk verdwijnen ze snel. Hebben/hadden jullie hier ook last van in het begin van de zwangerschap? Ze gaan toch wel weer weg he Is dit een kwaaltje? Of ligt het aan mijzelf
had ik ook, in het begin werd het heel erg, maar na een aantal weken is het weer verdwenen dus maak je niet druk, gaat wel weer over hoor het is een kwaaltje, je hormonen veranderen helemaal, waardoor je huid gaat veranderen, daardoor kunnen pukkeltjes ontstaan.. de ene krijgt een vettere huid, en de ander een hele droge huid.
Ik heb er nog steeds last van... Gelukkig niet heel erg meer, maar vooral m'n voorhoofd is wel wat pukkelig.
Ja ik heb het ook maar het lijkt nu al wat minder dan in het begin maar het is nog steeds niet helemaal weg..
ik heb het ook vanaf het begin. en het komt en gaat in vlagen. heb er nog steeds last van en nu best erg. voor de zwangerschap had ik er nooit last van
Ik heb het ook, wordt pas nu een beetje minder. (Oke moet geen repen chocolade eten... maar dat is erom vragen hihihi)
Pfff hier ook hoor, ben net een grindtegel! En zelfs in mijn puberteit hier geen last van gehad... Goed je huid schoonhouden, lekker maskertje af en toe of een scrubcreme en niet teveel make-up gebruiken. Hopelijk is het snel over!
Nou, hier ook een krentenbol hoor! Vooral mijn kin, ik word er gek van! Had al lang gehoopt dat het over zou zijn, maar helaas.... Al lijkt het wel iets minder te worden. Balen hoor! Maar het gaat vast over.....moed blijven houden!
ik had t ook super erg, sinds een aantal wk is het in me gezicht weg (op af en toe eentje na dan) maar op mn rug zit t er nog wel, niet zo erg als eerst maar toch.. maar t gaat allemaal weer weg hoor!
Ik heb ze ook hoor en op plekken waar ik normaal nooit een pukkel heb. Ook heb ik ineens lats van meeeters word er gek van. Mijn haar is veeeeeeeeel sneller vet dan normaal ( normaal heb ik juist droog haar) . Ach ja ik krijg er een mooi kind voor terug dus dat geeft de mens weer wat moed liefs Jet
Ik had laatst voor het eerst in mn leven een pukkeltje maar dat geldt vast niet Het is een hormonen kwaaltje, goed je huid verzorgen dat het niet irriteert!
Ik heb er ook ontzettend veel last van, en ze groeien allemaal in het onderste gedeelte van mijn gezicht. De meesten zitten op/rond mijn kin. Soms denk ik dat ze weg gaan trekken, en dan ineens komen er weer nieuwe tevoorschijn! Lekker frustrerend af en toe