Dag dames, Ik heb een vraagje over de flessenwarmer van de Prenatal. Die heb ik dus gekocht om gekolfde bv mee op te warmen. Dat mag niet boven de 35graden verwarmd worden, maar wanneer weet je dat je al op die temp zit? Ik heb nu *voor de proef* een badthermometer erin zitten om te kijken op welke stand hij moet enzo. Maar dat gaat zo onhandig! Ik kan toch niet elke keer die badthermometer erin houden? Wie heeft deze flessenwarmer ook en kan wel met de bijsluiter omgaan??
Is het niet zo dat een flessenwarmer niet warmer dan 37 graden kan worden ofzo? Ik zette afgekolfde melk trouwens gewoon in de magnetron. Volgens het voedingscentrum geen probleem mits je de melk goed schud (niet te hard, want das ook niet goed) zodat er geen "hot spots" meer in zitten.
heb zojuist dus de thermometer erin gehad, en zelfs op standje 4 kwam het bij de 40 graden. magnetron is dan waarschijnlijk handiger, maar heb speciaal voor de bv zo'n verwarmer gekocht omdat ik dacht dat dat de enige opwarm mogelijkheid was. (buiten het pannetje om wat lang duurd) wat zijn hot spots?
Ik gebruikte ook de flessenwarmer van de prenatal, en de melk was echt nooit te heet. Ik weet niet of je het water hebt getemperatuurt wat in de flessenwarmer zit, of de melk die in het flesje zit...maakt ook nog verschil denk ik. En anders zet je hem toch gewoon op de eerste stand.
ik heb het water getempt, niet de melk, maar dat maakt geen verschil. als je iets opwarmt zal dat altijd de temp van het water krijgen. punt is gewoon dat op welke stand ik hem ook zet, hij word gewoon warmer, en blijft niet op een bepaalde graad staan.