hallo, ik ben erg benieuwd naar mensen die mij iets kunnen vertellen over ervaring bij een behandeling van je baby bij de osteopaat. welke osteopaat is betrouwbaar? ik ben woonachtig in de provincie noord holland. waar ben je geweest en is de behandeling positief geweest. met name voor baby met voorkeurs houding maar ook behandeling voor reflux/spugen? wordt dit vergoed door ziektekostenverzekering? ik hoor graag al je ervaringen omtrent dit alles alvast bedankt
Hallo hallo, Ik ben voor mijn dochtertje naar een osteopaat in Nieuw Vennep geweest, we zijn pas net begonnen dus ik kan nog niet echt aangeven of het werkt. We vonden haar wel al vrolijker na de eerste behandeling en hij bevestigde wat onze vermoedens waren (koemelkallergie). Deze osteopaat is ons aangeraden door ons nichtje, zij is kraamverzorgster en heeft hele goede resultaten gezien bij kindjes die door hem behandeld zijn. Bij ons wordt E 75 per consult vergoed en een consult kost E 87,50. Wij zijn wel vrij uitgebreid aanvullend verzekerd. Mocht je nog meer info willen (naam en dergelijke) stuur dan even een persoonlijk berichtje. Succes!
wij zijn naar eentje geweest in hoorn. was geen succes. hij raadde druppels aan die zouden moeten helpen, maar die bleken nergens op te slaan omdat dat al in de bv zat die mijn zoon kreeg. heeft hier dus echt geen zin gehad en niet geholpen. zijn uiteindelijk gewoon beland bij de kinderarts.
Wij zijn voor Nathans voorkeurshouding naar een osteopaat in Schagen geweest. Bij ons werd het gewoon vergoed door de verzekering, we zijn 3 x geweest. Uiteindelijk heeft Nathan wel een helmpje gekregen omdat de afplatting wel goed zichtbaar was. De voorkeurshouding was wel weg na de fysio en behandeling van osteopaat. Ook hebben wij het idee dat Nathan veel rustiger werd en minder huilde na de behandelingen.
Hier ook osteopaat in Schagen. Ze heeft zes behandelingen gehad en ze is er erg van opgeknapt. Ze huilde de hele dag en nu slaap ze heerlijk en is ze een ontzettende vrolijke baby. Wat je moet betalen hangt af van je zorgverzekering. Wij kregen maar een aantal behandingen vergoed.
Ik ben 2 keer met de kleine bij een ostheopaat in Bovenkarspel geweest. Eerste keer vanwege voorkeurshouding en erg veel huilen+spugen toen hij denk ik 8 weken was. Na 3 behandelingen had ik een compleet ander kind. Veel vrolijker en stuk minder huilen. De 2de keer was hij 14 maanden en vermoedde ik problemen bij z'n darmpjes. Dit bleek ook zo te zijn, hij had een opgezette dikke darm maar dat straalde helemaal uit naar z'n bekken, beentjes en voeten. Een dag na de 2de behandeling zette hij z'n eerste stapjes los terwijl hij al 2,5 maand rondjes rond de tafel liep. Volgens de ostheopaat kon hij z'n evenwicht niet vinden door die darmproblemen. 2 weken later kon ik al rondjes achter hem aan rennen. Ik ben dus een grote voorstander van ostheopatie en vindt het onvoorstelbaar wat hij bereikt heeft. Volgens mij kostte een behandeling 81,- maar alles werd bij ons vergoed.